اولین فیلم از خفاش شب فردیس کرج / 5 زن در ارابه شیطانی + عکس
حجم ویدیو: 16.55M | مدت زمان ویدیو: 00:02:15

مرد شیطان صفت در فردیس کرج زنان را طعمه اقدام شیطانی خود قرار داد.

به گزارش رکنا، حسین ناصرخاکی دادستان فردیس در این باره گفت: با وصول برخی گزارش‌ها به دادستانی فردیس، مبنی بر آدم ربایی و مزاحمت برای بانوان و سرقت و عنف و تهدید با چاقو توسط فردی در پوشش مسافرکش، دستور قضایی برای شناسایی و بازداشت متهم صادر شد که با اقدامات فنی و تعقیب مناسب، متهم دستگیر شد.

وی افزود: این متهم، زنان جوان را به عنوان مسافرکش با خودروی پراید مشکی سوار می‌کرده و در حالی که تمام شیشه‌های خودرو پایین بوده پس از طی مسافتی، شیشه‌های دودی خودرو را بالا ‌داده و با تغییر مسیر و آدم ربایی، در نقطه خلوتی توقف می‌کرده است.

انتشار بدون پوشش خفاش شب فردیس

وی افزود: با توجه به دستکاری در خوردو، امکان فرار برای بزه دیدگان میسر نبوده و متهم با تهدید از طریق چاقو، علاوه بر سرقت اموال بزه ‌دیدگان، اقدام به تعدی جنسی نسبت به آن ها می کرد.

وی از صدور دستور قضایی برای انتشار عمومی تصویر متهم بر اساس ماده ۹۶ قانون آیین دادرسی کیفری خبر داد و گفت: افراد بزه دیده می توانند برای طرح شکایت با حفظ محرمانگی هویت آن ها، به دادسرای عمومی و انقلاب فردیس مراجعه کنند.

5 شاکی مرد شیطان صفت را شناسایی کردند

طعمه های این مرد شیطان صفت که 5 زن و دختر جوان هستند عنوان کردند شب ها خواب ندارند و از لحاظ روحی و روانی بهم ریخته اند و تاکید دارند که زندان برای این افراد کم است و باید بلایی سر این گونه افراد آورده شود که دیگر کسی جرات نداشته باشد دست به این کار بزند.

خفاش شب فردیس در اعترافاتش گفت: فکر نمی کردم کسی کاری کند باید تاوانش را پس بدهد.

بنا بر این گزارش، چنانچه افرادی که در دام این شیطان صفت گرفتارشده اند به دادسرای عمومی و انقلاب فردیس مراجعه کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 690505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟