مرد تهرانی 4 روز با جسد پسرش زندگی کرد / راز شومش چه بود؟ + عکس

بوی تعفن جسد در یک ساختمان 3 طبقه در منطقه شهدا راز یک فرزندکشی را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 5 عصر شنبه 25 اردیبهشت 1400 اهالی یک ساختمان 3 طبقه با حضور در کلانتری 110 شهدا اعلام کردند که چند روزی است که در ساختمان بوی تعفن شدیدی می آید و با توجه به مرموز بودن ماجرا از ماموران درخواست کمک کردند.

ماموران از اهالی ساختمان شنیدند که در طبقه سوم ساختمان پدر و پسر جوانی که اعتیاد به مواد مخدر دارند زندگی می کنند و چند روز قبل نیز صدای درگیری از طبقه سوم به گوش رسید اما بعد از آن دیگر صدای پدر و پسر جوان از خانه شان به گوش نرسید.

زندگی پدر با جسد پسر

بدین ترتیب با توجه به مرموز بودن ماجرا تیمی از ماموران کلانتری 110 شهدا همراه تیمی از آتش نشانان برای بررسی موضوع در به ساختمان 3 طبقه رفتند و بوی تعفن شدیدی در ساختمان پخش شده بود.

ماموران در ابتدا در خانه را به صدا آوردند اما کسی جوابگو نبود و در ادامه با هماهنگی مقام قضایی در خانه به کمک آتش نشانان باز شد و ماموران وقتی وارد خانه شدند با مرد 60 ساله ای روبرو شدند که روی صندلی نشسته بود.

خانه مرد 60 ساله بهم ریختگی زیادی بود و به طوریکه گویا یکسال زباله های داخل خانه بیرون نریخته شده بود و تیرکمان و آلات جنگی دست ساز از نوع تبر و چاقو وجود داشت.

مرد 60 ساله در پاسخ به سوال ماموران که از پسرت کجاست ادعا کرد پسرم در اتاقش خوابیده است که ماموران وقتی به اتاق رفتند پتو روی پسر جوان را کنار زدند که با جسد او که از ناحیه سینه هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود روبرو شدند.

پیدا شدن جسد بعد از 4 روز

همین کافی بود تا ماموران ماجرای قتل پسر 28 ساله به بازپرس محمد جواد شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران مخابره شد و بازپرس ویژه قتل همراه تیمی از کارشناسان پزشکی قانونی و کارآگاهان اداره 10 برای تحقیق وارد عمل شدند.

تحقیقات پلیسی در صحنه جرم با توجه به بوی تعفن و جسد باد کرده پسر جوان اعلام کردند که 4 روز از مرگ پسر 28 ساله می گذرد و مقتول با ضربات جسم تیز به ناحیه سینه به قتل رسیده است.

در ادامه ماموران پی بردند که پدر خانواده مردی بازنشسته است که فروردین ماه 1400 بخاطر بیماری روحی و روانی مدتی در بیمارستان روانی بستری بوده است.

تجسس ها نشان از آن دارد که پدر این جوان عامل قتل فرزندش است اما در صحنه جرم پدر که در سکوت بود هیچ حرفی در خصوص چگونگی قتل فرزندش نزد و جالب اینکه فکر می کرد پسرش در حال استراحت است.

بنا بر این گزارش، بازپرس محمد جواد شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا جسد پسر جوان برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود و پدر خانواده که متهم اصلی قتل فرزندش است نیز در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی قرار گرفت تا در ادامه برای بررسی سلامت روانی در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار گیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 688003 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟