دوئل خونین گردانندگان 2 خانه فساد بخاطر مریم و سمیه / در جنوب تهران رخ داد + عکس ها

سر و صدا های ناشی از نزاع خونین در جنوب تهران پشت پرده عجیبی داشت.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، اردیبهشت ماه سال جاری ساعت 5 صبح سر و صدای نزاع یک خیابان در جنوب تهران نزدیک یاخچی آباد ماموران گشت انتظامی را به آنجا کشاند. ماموران پلیس مردی را به صورت خونین و کبود در خیابان پیدا کردند.که خودرو اش هم به سرقت رفته بود.

ماموران پلیس در تحقیقات ابتدایی متوجه تناقض گویی مرد صورت زخمی شدند و با شیوه و شگرد های پلیسی ماجرای سرقت و نزاع خونین را در جنوب تهران فهمیدند.

پشت پرده نزاع خونین در جنوب تهران

ماموران انتظامی در بازجویی ها از مرد صورت زخمی متوجه شدند که 2 مرد صاحبان خانه فساد در جنوب تهران هستند و دلیل نزاع خونین چند زن بود و بلافاصله شناسایی متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ماموران پلیس پس از چند ساعت خانه فساد را در جنوب تهران پیداکردند و طی یک عملیات پیچیده 4 نفر شامل 2 زن به نام مریم و سمیه و 2 مرد را بازداشت کردند و چند قبضه سلاح سرد هم نیز کشف شد.

متهمان در بازجویی های پلیسی صراحتا به اقدام کثیف خود اعتراف کردند و دلیل نزاع خونین را مشکلات مالی با یکدگیر بیان کردند.

گفتگو با مرد کتک خورده در جنوب تهران

مرد کتک خورده تهرانی ماجرا را اینطور بیان کرد:«ساعت 5 صبح بود چند نفرجلویم را گرفتند و در جنوب تهران کتکم زدند. پس از سوالات ماموران پلیس من ماجرای دعوای خونین را لو دادم.»

مرد تهرانی ادامه داد :«من و دوستم کار های غیراخلاقی در جنوب تهران انجام می‌دادیم. پس از مدتی با شریکم سر مریم و سمیه به مشکلات مالی خوردیم و با یکدیگر درگیر شدیم و در حال حاضر پشیمان هستم.»

پرونده متهمان پس از اعترافاتشان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686314 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟