عکس های دختر شیرازی دست به دست شد / آبرویش در شهر رفت

دختر شیرازی به خاطر پخش شدن عکس های خصوصی اش نزد پلیس رفت و مزاحم پلیدش به دام افتاد.

رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی و دستگیری فردی که با انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان شیرازی  در شبکه اجتماعی واتساپ و اینستاگرام قصد اخاذی از وی را داشت خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ حشمت سلیمانی، رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان و ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس که مدعی شده بود فردی ناشناس در فضای مجازی با انتشار تصاویر خصوصی درشبکه اجتماعی واتساپ و اینستاگرام قصد اخاذی به مبلغ 450 میلیون ریال از وی را دارد، رسیدگى به این پرونده ‌به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس ‌فتا قرار گرفت.

وی گفت: پس ازحضور شاکیه، پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی تشکیل شد و با جمع‌آوری مدارک و مستندات پرونده توسط کارشناسان پلیس فتا، سرانجام متهم در یکی از محلات شیراز به همراه ادوات هوشمند ارتکاب جرم دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ابتدا متهم منکر بزه ارتکابی شد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ‌ناچار لب به اعتراف گشود.

خواستگار انتقام جو آبروی دختر شیرازی را برد

این مقام مسئول ادامه داد: در بازجویی اولیه انجام‌شده، مشخص شد که متهم که خواستگار سابق دختر جوام بوده است به دلیل شنیدن جواب رد از وی اقدام به انتشار تصاویر ایشان در فضای مجازی کرده است.

سرهنگ سلیمانی افزود: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده وعواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می شود.

رئیس پلیس فتا استان فارس خاطر نشان کرد: پلیس فتا به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی و یا با شماره 096380 با ما در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 685298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟