بی آبرویی یک دختر توسط دختری دیگر در کاشان

دختر 22 ساله  که با به دست آوردن عکس های شخصی یکی از همشهریان اقدام به هتک حیثیت وی نموده بود توسط پلیس فتا شهرستان کاشان دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین بساطی فرمانده انتظامی کاشان با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از همشهریان مبنی بر اینکه در شبکه اجتماعی اینستاگرام، فردی ناشناس ضمن ایجاد مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و فیلم های شخصی، موجب سلب آرامش و امنیت وی شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: ماموران با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی متهم را که خانمی ۲۲ ساله بود شناسایی و طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب وی را داخل منزلش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازجویی های اولیه، متهم ابتدا منکر هرگونه جرمی بود اما وقتی با شواهد و مدارک مستند پلیس مواجه شد به ناچار لب به اعتراف گشود و انگیزه خود را انتقام گیری شخصی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن معرفی متهم به مراجع قضایی گفت: برابر ماده ۱۷ قانون جرائم رایانه ای، هرکس به وسیله سامانه های رایانه ای یا مخابراتی، صوت یا تصویر یا فیلم خصوصی یا خانوادگی یا اسرار دیگری را بدون رضایت او جز در موارد قانونی منتشر کند یا در دسترس دیگران قرار دهد، به طوریکه که منجر به ضرر یا عرفا موجب هتک حیثیت او شود، به حبس از ۹۱ روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج میلیون ریال تا چهل میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 658700 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟