پشت پرده مدیر شیطان صفت در همدان / کارمندان زن عکس های خصوصی می فرستادند

زنان جوان وقتی به آدرس خانه ای که مدیرشان داده بود رفتند متوجه دام شیطانی شدند که برایشان پهن شده و از دست مرد شیطان صفت نجات یافتند.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: فردی که با یک صفحه جعلی اقدام به مزاحمت برای همکارش کرده بود از سوی کارشناسان پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ فیروز سرخوش نهاد روز پنجشنبه اظهار داشت: یک زن جوان با در دست داشتن شکوائیه قضایی با مراجعه به پلیس فتا خبر از مزاحمت در شبکه مجازی اینستاگرام می دهد که با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده در اولویت کاری کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی توضیح داد: این زن در یکی از شرکت های خصوصی فعال بوده که مدیر آن به موضوع چابکی، توانمندی، ظاهر و تناسب و سلامت جسمی همکاران حساس بوده و همواره آنها را به ورزش دعوت و توصیه می کرد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان اضافه کرد: یکی از کارکنان این شرکت با سوء استفاده از این موضوع صفحه جعلی به نام مدیر این شرکت در صفحه اینستاگرام ایجاد کرده و به نام او پیامی برای یکی از همکاران خانم ارسال و درخواست تصاویری از او کرده بود.

دام شیطانی مرد پلید برای کارمندان زن در همدان

سرهنگ سرخوش افزود: متهم پس از دریافت تصاویر خصوصی به بهانه متناسب نبودن جسم و اندام این زن وی را به حضور در باشگاهی راهنمایی کرده و به جای باشگاه آدرس منزل محل سکونت خود را برای مراجعه و گفت و گو با مربی، به او ارائه می دهد.

وی بیان کرد: این زن به آدرس دریافتی در اینستاگرام مراجعه کرده اما پیش از ورود به ساختمان، به علت مسکونی بودن محل یاد شده مشکوک شده و وارد منزل نمی شود.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان ادامه داد: شاکیه موضوع را به پلیس فتا اطلاع داده که با پیگیری کارشناسان متهم دستگیر شد و پس از انتقال به پلیس فتا به بزه انتسابی اعتراف کرد.

سرهنگ سرخوش اظهار داشت: زن جوان به علت نداشتن اطلاعات کافی از فضای مجازی در این دام گرفتار شده بود بنابراین از شهروندان درخواست می شود اطلاعات شخصی و محرمانه خود را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به اشتراک نگذارند همچنین با افزایش دانش و سواد خود نسبت به شبکه های اجتماعی، به پیام های ارسالی در این فضا اعتماد نکنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 682633 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟