بی رحم ترین قاتل سال 1400 تهران را بشناسید! / روز عید سارینا 17 ماهه کشته شد

به گزارش رکنا، یکم فروردین‌ماه امسال زن جوانی در حالی که هراسان بود دختر ۱۷ ماهه اش را به بیمارستانی در شهرری منتقل کرد. این زن در حالی که اشک می ریخت گفت : روز اول عید بود و چون من هیچ خریدی انجام نداده بودم برای خرید از خانه بیرون رفتم و نوزاد ۱۷ ماهه ام به نام سارینا را پیش همسرم گذاشتم و از همسرم خواستم تا از او مراقبت کند. اما وقتی به خانه برگشتم دخترم حال طبیعی نداشت و بی‌قراری می‌کرد .چند ساعت بعد متوجه تب شدید شدم و او را به بیمارستان رساندم.

با اظهارات این زن پزشکان به معاینه نوزاد ۱۷ ماه پرداختند و متوجه شدند این دختر به طرز وحشیانه ای تحت شکنجه قرار گرفته است.

اظهارات مادرم وی شک پلیس را برانگیخت و در حالی که پزشکی قانونی شکنجه دختر نوزاد را تایید کرده بود پدر وی به عنوان مظنون تحت بازجویی قرار گرفت .

در حالی که پدر سارینا اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرده بود در هفتم فروردین ماه دختر ۱۷ ماهه در بیمارستان جان سپرد و و رسیدگی به یکی از فجیع ترین پرونده های سال آغاز شد .

امین چهل ساله که پنج فرزند دیگر دارد در ادامه بازجویی ها به شکنجه دختر نوزادش اعتراف کرد .

مرد شیطان صفت گفت : همسرم دخترم را پیش من گذاشت و برای خرید بیرون رفت. پنج فرزند دیگرم هم در خانه نبودند. سارینا گریه میکرد به همین خاطر لباس هایش را در آوردم تا او را آرام کنم .اما در یک لحظه شیطان دستور داد سارینا را شکنجه بدهم. من هرگز فکر نمی کردم این ماجرا موجب مرگ او شود.

پرونده جنایت فجیع برای رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به آن رسیدگی شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 679289 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟