دوئل مرگبار 2 پسر بخاطر ریحانه ! / سیزده بدر رخ داد + جزییات

دوئل عشقی 2 جوان بخاطر یک دختر در جلوی آرایشگاه مردانه با قتل یکی از آنها پایان گرفت.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، بامداد 13 فروردین ماه امسال ماموران پلیس تهران در جریان مرگ پسر 25 ساله ای در یکی از بیمارستان های تهران قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به بیمارستان مراجعه و مشخص شد پسر جوان هدف ضربات مرگبار قمه قرار گرفته است.

قتل در مقابل آرایشگاه مردانه

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس محمد جواد شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که پسر جوان در خیابان مختاری و در مقابل یک آرایشگاه مردانه در درگیری دسته جمعی هدف ضربات قمه قرار گرفته و پس از انتقال وی به بیمارستان بخاطر شدت خونریزی به کام مرگ فرو رفته است.

تیم پلیسی در این مرحله به سراغ مرد آرایشگر رفته و تحقیقات را از وی آغاز کردند که این مرد به ماموران گفت: مقتول همراه یکی از دوستانش برای کوتاه کردن موهایشان به آرایشگاه من آمدند که دقایقی بعد پسر 18 ساله ای وارد آرایشگاه شد و شروع به بحث با مقتول کرد و من آنها را از آرایشگاه بیرون کردم و گفتم اگر دعوا دارند بیرون از مغازه من دعوا کنند.

وی افزود: پس از خارج شدن آنها ناگهان 3 جوان دیگر به جوان 18 ساله ملحق شدند و درگیری آنها بالا گرفت که ناگهان جوان 25 ساله هدف ضربه قمه قرار گرفت و پس از به زمین افتاد پسر جوان ، 4 جوان دیگر به سرعت پا به فرار گذاشتند.

دوئل مرگبار 2 جوان

کارآگاهان در تحقیقات میدانی موفق به شناسایی 2 تن از عاملان این درگیری مرگبار شدند و در یک عملیات غافلگیرانه 2 پسر 17 ساله دستگیر شدند.

متهمان در بازجویی های پلیسی عنوان کردند که مهدی یکی از دوستانشان عاشق دختری به نام ریحانه است که مقتول نیز با این دختر در ارتباط بود و مهدی بارها به مقتول اصرار بحث و صحبت کرده بود که پایش را از زندگی شان بیرون بکشد اما بی فایده بود تا اینکه مهدی تصمیم گرفت به سراغ مقتول برود و با او درگیر شود و با ترساندن او و زهرچشم گرفتن از مقتول به رابطه دوستی او ریحانه پایان دهد.

2 پسر نوجوان گفتند: مهدی ماجرای زهرچشم گرفتن را به ما گفت و ما همراه او شدیم تا اینکه شب حادثه مهدی، مقتول را تعقیب کرد و وقتی دید او داخل آرایشگاه رفت ما در بیرون آرایشگاه بودیم که مقتول همراه مهدی و در حالیکه با هم درگیری لفظی داشتند از آرایشگاه خارج شدند.

این 2 نوجوان ادعا کردند مقتول در زمان خارج شدن از آرایشگاه یک چاقو میوه خوری از داخل آرایشگاه برداشته و یک ضربه به دست مهدی زد و در این درگیری دسته جمعی مهدی با قمه ضربه مرگبار را به پسر جوان زد و همگی پا به فرار گذاشتیم.

بنا بر این گزارش، 2 پسر نوجوان پس از اعتراف با توجه به سن آنها که 17 ساله هستند به کانون اصلاح و تربیت منتقل شدند و تحقیقات برای دستگیری عامل اصلی این درگیری مرگبار به دستور بازپرس شفیعی در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 674603 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟