گفتگو با 2 دختر خشن ترین فیلم ایران / متهمان با قداره های مخوف بی گناهند؟! + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 44.60M | مدت زمان ویدیو: 00:06:57

2 زن تهرانی هدف 3 زورگیر خشن در منطقه نواب قرار گرفتند که 2 تن از اعضای این باند وحشت آور در پایتخت دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، شامگاه چهارشنبه 26 آذر ماه سال جاری 3 زورگیر خشن در منطقه نواب سوار بر خودروی پژو پارس سفید رنگ با قمه و چاقو به سراغ 2 زن جوان رفتند و با تهدید چاقو و قمه اقدام به سرقت کیف و گوشی موبایل 2 زن جوان کردند و سوار بر خودرو پا به فرار گذاشتند.

از صبح پنج شنبه فیلم دوربین مداربسته که صحنه وحشت آور زورگیری خشن 3 مرد از 2 زن تهرانی در فضای مجازی پخش شد و این در حالی بود که از همان زمان اعلام این خبر به پلیس تحقیقات برای دستگیری سارقان در دستور کار پلیس تهران قرار گرفت.

2 زن در دام زورگیران خشن

دختر جوان که همراه خاله اش پس از دستگیری زورگیران خشن در اداره پلیس حضور پیدا کرده بودند پیش روی سردار رحیمی رییس پلیس تهران اعلام کرد که همراه خاله ام جلوی در خانه بودیم، وقتی در باز شد ناگهان یک مرد از پشت کیف را کشید که خاله ام برای کمک به من به سمت سارق جوان رفت که در ادامه 2 مرد دیگر که قمه و ساطور در دست داشتند به سمت ما آمدند که یکی از آنها که ماسک نداشت با تهدید کیف و گوشی ام را گرفت و فریاد می زد که رمز گوشی ات را بده و 2 مرد دیگر با دسته چاقو و پخی آن به خاله ام ضرباتی زدند که کیف و گوشی خالم ام را هم دزدیدند.

برادر دختر جوان که برای کمک به خانواده اش از خانه خارج شده بود اما سارقان قمه به دست سوار بر خودرویشان پا به فرار گذاشته بودند به سردار رحیمی گفت: از قوه قضائیه می خواهیم که با این دزدان به صورت جدی و برای آنها اشد مجازات صادر شود تا مردم احساس امنیت کنند.

وی افزود: از همان لحظه اول که ماجرای سرقت را به پلیس اطلاع دادیم و قبل از اینکه فیلم را منتشر کنیم پلیس پیگیر ماجرا بود و برای پلیس فرقی نمی کند که از سمت جایی معرفی شده باشیم یا علی دایی باشیم و لحظه به لحظه با ما در تماس بودند تا اینکه سارقان را دستگیر کردند.

دستگیری دزدان در صحنه سرقت

سرهنگ سید جلال حسینی رییس کلانتری 108 نواب در خصوص دستگیری زورگیران خشن از 2 زن جوان به رکنا گفت: با اعلام خبر زورگیری 3 جوان با قمه و ساطور از 2 زن جوان در منطقه نواب تحقیقات برای دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که 3 جوان سوار بر خودروی پژو پرشیا سفید رنگ از 2 زن جوان با تهدید قمه و ساطور زورگیری و سرقت کرده اند و در حالی که تجسس ها برای دستگیری متهمان ادامه داشت روز جمعه سناریوی سرقت از دکه سیگار فروشی به ماموران گزارش شد.

وی افزود: در بررسی های ابتدایی مشخص شد که سارقان با تهدید قمه اقدام به سرقت از یک دکه سیگار فروشی کرده و سوار بر خودروی پژو پرشیا سفید رنگ پا به فرار گذاشته اند که با توجه به زورگیری از 2 زن جوان با خودروی پرشیا سفید رنگ تجسس های پلیسی در منطقه آغاز شد و خیلی زود خودروی سارقان توسط تیم های گشتی در محل شناسایی شد.

سرهنگ جلال حسینی ادامه داد: متهمان وقتی با خودروی پلیس روبرو شدند پا به فرار گذاشتند که در یک تعقیب و گریز پلیسی، ماموران با توجه به ادامه فرار سارقان با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیرهوایی کرده و در ادامه موفق به متوقف کردن خودروی پرشیا سفید رنگ و دستگیری 2 متهم جوان شدند.

این مقام پلیسی عنوان کرد: در بررسی از خودروی متهمان تعدادی قمه، چاقو، ساطور و شمشیر به دست آمد که با توجه به اینکه زورگیران خشن از 2 زن جوان سوار بر خودروی پژو پرشیا سفید رنگ بودند تحقیقات از متهمان آغاز شد و متهمان به سرقت از دکه سیگار فروشی اعتراف کردند.

رییس کلانتری 108 نواب گفت: زورگیران در صحنه سرقت از 2 زن جوان قلاف قمه شان را جا گذاشته بودند و قمه کشف شده از خودروی پرشیا سفید رنگ با قلاف جامانده در صحنه زورگیری همخوانی داشت که با این فرضیه که زورگیری از سوی از این متهمان صورت گرفته باشد 2 زن جوان برای شناسایی به کلانتری دعوت شده و با حضور در برابر متهمان، 2 سارق جوان را شناسایی کردند.

ادعای بیگناهی زورگیران خشن تهران

2 متهم پس از دستگیری ادعا کردند که سرقت از دکه سیگار فروشی را قبول داریم اما از 2 زن جوان ما زورگیری نکردیم.

متهمان در ادامه گفتند: قمه، ساطور و چاقو که در خودرو کشف شده بخاطر یک درگیری در چند روز قبل است که 2 طرف دعوا این سلاح ها را در محل جا گذاشتند و فرار کردند و ما روز سرقت از دکه سیگار فروشی مست بودیم .

بنا بر این گزارش، متهمان که در خصوص زورگیری از 2 زن تهرانی ادعا بیگناهی می کنند که تحقیقات برای دستگیری دیگر عضو این باند ادامه دارد و سارقان در اختیار ماموران پلیس تهران قرار دارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 641713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟