حضور وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس
تبلیغات

به گزارش رکنا به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت، و هیأت همراه، صبح امروز پنجشنبه 4 تیرماه، در آیین رسمی گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکه‌های هوشمند و ذخیره‌سازی انرژی (DC0E) شرکت کردند.

وزیر نفت صبح روز چهارشنبه، 3 تیرماه، به‌منظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس عازم هند شد.

پایان خبر / رکنا / کدخبر 1228006
  • فیلم خلاصه بازی مراکش ۴ - ۲ هائیتی؛ صعود شیرهای اطلس با طعم حسرت صدرنشینی

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات