سرقت میلیاردی از مغازه طلا فروشی / سارق پسر مالباخته از آب درآمد / آبادان

 پسر ناخلف به مغازه طلافروشی پدرش در آبادان دستبرد زد.این پسر که سال ها شاگرد  مغازه پدرش بود به پدر خود خیانت کرد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت
یک منبع آگاه ازپلیس آبادان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا گفت روز گذشته پس از اعلام یک مورد سرقت از یک طلا فروشی معروف در منطقه لین1احمد آباد آبادان تیمی از مأمورین تخصصی تجسس کلانتری15احمدآباد در محل وقوع سرقت حضور پیدا کردند.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد سارق یا سارقان به راحتی وارد مغازه طلافروشی شده و هیچ اثری از شکستگی و تخریب درب طلافروشی به چشم نمی‌خورد و هارد دوربین مداربسته نیز به سرقت رفته است. صاحب مغازه در اظهاراتش اعلام نمود که کلید مغازه طلافروشی و گاوصندوقش را تنها خود و پسرش دارد که از پنجشنبه خبری از فرزندش ندارد.

بر اساس اطلاعات صاحب مغازه کارآگاهان به سراغ منزل تنها مظنون سرقت طلافروشی که پسر صاحب مغازه بود رفتند که متوجه شدند روز پنجشنبه پسر جوان باصاحب خانه اش تسویه حساب کرده و لوازم خانه اش را به طور کامل فروخته وکلیدش را به صاحبخانه تحویل داده است.

که در بررسی های پلیسی مشخص شد که فرزند صاحب طلافروشی ضمن سواستفاده از اعتماد پدرش باخیانت در امانت اقدام به سرقت چندمیلیاردی طلا از مغازه پدرش کرده درتحقیقات پلیسی مشخص شد.

پسر ناخلف چند میلیارد پول از حساب پدرش خالی کرده است که باشکایت مرد طلافروش از فرزندش تلاش برای دستگیری متهم در دستور کار پلیس آبادان قرارگرفت .

لازم به ذکر است خانواده مرد طلافروش ابتدا گمان می کردند فرزندشان ناپدید شده وبه همین دلیل به پلیس مراجعه کرده بودند که بعد متوجه سرقت طلافروشی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 641526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟