این زن و مرد را در ترمینال جنوب تهران دیده اید؟! / آنها شوم بودند

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد یک زوج جوان به نام های اشکان و مرجان اقدام به قاچاق مواد روانگردان از مرزهای شرقی کشور به شهر تهران می کنند.

بازداشت زوج مواد فروش

وی در ادامه افزود: به دنبال این موضوع ماموران با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان دریافتند این زوج جوان به تازگی مقادیری مواد روانگردان شیشه را از مرز شرقی کشور تهیه و قصد دارند تحت پوشش مسافر با یک اتوبوس مسافربری به شهر تهران انتقال دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان اخذ شد و در ادامه تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چندین عملیات پلیسی موفق شدند بامداد روز گذشته متهمان را حین تردد با خودرو سمند در داخل پایانه جنوب شناسایی و در بازرسی از در داخل خودرو مقدار 810گرم شیشه کشف کنند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهمان به جرم ارتکابی معترف شدند، گفت: هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 633895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟