این مرد خواهرزنش را کشته است؟! / رضا را دیده اید؟! + عکس چهره باز

صبح روز پنجشنبه گذشته، صدای درگیری و کمک‌خواهی سکوت خیابان دریای اول مشهد را شکست.

به گزارش رکنا، اهالی وقتی از خانه بیرون آمدند با زن و مرد همسایه روبه‌رو شدند که غرق در خون روی زمین افتاده بودند. مرد میانسالی هم چاقو به دست، سوار موتورسیکلتش شد و از محل گریخت.

دو مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شدند و زنی که شاهد ماجرا بود به ماموران گفت: متهم شوهر سابق خواهرم بود. او امروز در خانه‌مان آمد و با چاقو ابتدا همسرم را زخمی کرد، بعد خواهرم وارد درگیری شد که او را هم مجروح کرد. با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستم که ضارب از ترس گریخت.

تحقیقات نشان داد، ضارب 52ساله به نام قادر معروف به رضا، اختلاف شدیدی با همسرش داشته و چند بار او را به مرگ تهدید کرده بود. همین رفتار باعث شده او درخواست طلاق دهد و از همسرش جدا شود. رضا که خانواده همسرش را عامل این جدایی می‌دید، پنجشنبه مقابل خانه باجناقش می‌رود و ابتدا او را زخمی کرده و بعد به جان خواهرزن 45 ساله‌اش افتاده و ضرباتی مرگبار به او وارد می‌کند.

زن 45ساله به خاطر شدت جراحات به کما رفته بود که روز شنبه جان باخت. با مرگ او پرونده در اختیار کاظم میرزایی، بازپرس جنایی مشهد قرار گرفت. او با حضور در بیمارستان و تحقیقات اولیه دستور دستگیری متهم را صادر کرد.

مخفیگاه قاتل فراری کجاست؟!

بازپرس میرزایی  گفت: متهم پس از اطلاع از قتل خواهرزنش به محلی نامشخص گریخته که تجسس‌ها برای دستگیری او ادامه دارد. برای شناسایی مخفیگاه متهم عکس او بدون پوشش در روزنامه منتشر شود و افرادی که از مخفیگاه او اطلاع دارند، با شماره 09363257468 تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟