50 روز اسارت از زبان پسر 11 ساله ترکمن / هر روز می ترسیدم + فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 5.74M | مدت زمان ویدیو: 00:00:52

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا ،شانزدهم شهریور امسال محمدنعیم قرنجیک،بعد از اینکه از روز اول مدرسه برگشت،با دو خواهر کوچکترش، برای خرید بیرون از خانه رفت.آن شب قرار بود برای آنها مهمان بیاید اما پسرک مهمان را نمی شناخت.

موقع برگشت به خانه متوجه خودروی پژویی شد که مقابل در خانه شان ایستاد.محمدنعیم با گمان اینکه راننده پژو مهمان پدرش است،به طرف او رفت تا او را به منزل وعوت کند و خوش آمد بگوید.

اما درست همان موقع،راننده با زور و کتک محمدنعیم را مقابل چشم خواهرانش سوار ماشین کرد و ربود.

جزئیات ربوده شدن محمدنعیم از زبان خودش

پدر محمدنعیم در یکی از گفتگوهای خود با خبرنگار رکنا گفته بود:«فرد ناشناسی با من تماس گرفت و گفت پسرم را به افغانستان برده اند.اما او به ما نگفت که از ما چه می خواهد.»

مدتی بعد در حالی که 45 روز از ربوده شدن پسر نوجوان می گذشت،وی با تلاش پلیس و سربازان گمنام امام زمان به آغوش خانواده برگشت.

باند هفت نفره آدم ربایان که در پی اختلاف مالی با پدر محمدامین او را ربوده بودند،دستگیر شدند.

محمدنعیم در یک مصاحبه در مورد روزهای اسارت خود گفت:«من محمدنعیم هستم پسر عبدالوهاب.من وقتی که داشتم از مغازه برمی گشتم،سه نفر من را بلند کردند و داخل ماشین انداختند.نمی دانم من را کجا بردند.کنارم چاقو آوردند.آنجا من را ترساندند.

یک روز صبح زود،خوابیده بودم که یک نفر در را شکست و وارد شد.مستقیم سمت من آمد و من را بغل کرد و بیرون برد.بعدا فهمیدم آنها نیروهای اطلاعات بودند.من از نیروهای اطلاعات تشکر می کنم که من را نجات دادند و دلم می خواهد در آینده از نیروهای اطلاعات باشم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
فاطمه شیخ علیزاده
آیا این خبر مفید بود؟