زن خانه دار با میوه فروش دوره گرد دوستی پنهانی داشت / شوهر غیرتی قاتل شد

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از یکسال پیش با گزارش قتل مرد میانسالی آغاز شد. پدر مقتول به مأموران گفت: عروسم با من تماس گرفت و گفت که پسرم را در باغی که پاتوق دوستانش بود کشته‌اند. من هم اول با پلیس تماس گرفتم.

وقتی مأموران به محل جنایت رفتند جسد مقتول به‌نام رضا را که دست و پایش بسته بود به پزشکی قانونی منتقل کردند.

در ادامه همسر مقتول مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: شوهرم با وانت میوه فروشی می‌کرد امروز یکی از دوستان شوهرم با خانه ما تماس گرفت و خبر قتل رضا را در باغی که همیشه به آنجا می‌رفت داد. اما نمی‌دانم چه کسی او را کشته است.

به این ترتیب مأموران تحقیقاتشان را گسترش دادند تا به شاهدی رسیدند که اولین سرنخ را به مأموران داد. او گفت: چند ساعت قبل تلفن همراه رضا زنگ خورد بعد هم با عجله سوار وانتش شد و گفت که به باغ می‌رود اما وقتی می‌رفت من دیدم که پشت سر او خودروی پرشیایی که زن و مردی سوار آن بودند هم انگار تعقیبش می‌کردند. من فکر کردم رضا می‌داند که در تعقیبش هستند تا اینکه شنیدم او را کشته‌اند. من احتمال می‌دهم تعقیب‌کنندگان او عامل قتلش هستند.

مأموران پس از این اظهارات تلفن همراه مقتول را مورد بررسی قرار دادند و متوجه شدند او از مدتی قبل با زنی به‌نام سوسن در ارتباط بوده است. به همین خاطر سوسن به‌عنوان مظنون بازداشت شد و مورد بازجویی قرار گرفت و در نهایت پس از چندین جلسه بازجویی اعتراف کرد که همسرش، رضا را کشته است.

وی در توضیح ماجرا نیز گفت: مدتی بود که رضا مزاحم من می‌شد و من هم از ترس شوهرم موضوع را مخفی کرده بودم تا اینکه شوهرم موضوع را فهمید و از من خواست تا با رضا قرار بگذارم. وقتی با او تماس گرفتم آدرس باغی را داد و من و همسرم با هم به باغ رفتیم. وقتی به آنجا رسیدیم همسرم با رضا درگیر شد و با چاقو یک ضربه به او زد و بعد از آنجا فرار کردیم.

با اعترافات سوسن، شوهرش قاسم بازداشت شد و در بازجویی‌ها گفت: من یک ضربه بیشتر به مقتول نزدم اما می‌گویند ضربات دیگری هم به مقتول خورده و دست و پاهایش بسته بوده که کار من نبود. مدتی بود که متوجه تغییر رفتارهای همسرم شده بودم. به همین خاطر او را زیرنظر گرفتم و متوجه شدم با مردی رابطه دارد. خیلی ناراحت شدم که این مرد زندگی‌ام را خراب کرده است. به همین خاطر از او انتقام گرفتم.

این در حالی است که خانواده مقتول اصرار دارند که سوسن خودش عامل این ارتباط بوده و به هیچ عنوان هم درباره حکم عاملان قتل گذشت نخواهند کرد.

با توجه به شکایت اولیای دم و نظریه پزشکی قانونی که علت مرگ را وارد آمدن ضربات چاقو بر بدن مقتول عنوان کرده بود صحنه قتل بازسازی شد و متهم بار دیگر مدعی شد فقط یک ضربه زده است.

بعد از گفته‌های متهم و تکمیل تحقیقات کیفرخواست علیه او به اتهام قتل عمدی و برای همسرش سوسن به اتهام معاونت در قتل صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد تا این زوج بزودی محاکمه شوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟