گردانندگان این باندها از کرونا هم وحشت می ساختند! / پلیس فاش کرد

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ماموریت های پلیس کشور گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون سه هزار تارنما از سوی پلیس فتا (پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات)شناسایی شد.

به گزارش رکنا، سردار حسین اشتری روز یکشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: این افراد با پخش شایعات در فضای مجازی، برای مردم تشویش اذهان، رعب و وحشت ایجاد می‌کردند.

وی افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این مدت تعدادی از انبارهای احتکار کالا، مواد ضدعفونی و دارو را شناسایی کرد و اقلام موجود در آن‌ها را با دستور مقام قضایی در اختیار مردم قرار داد.

اشتری تصریح کرد: ضدعفونی مکان‌ها و معبرهای مهم با تمام تجهیزات از دیگر اقدامات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مدت شیوع ویروس کرونا به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این مدت یادآور شد: برای اجرای این طرح به‌خصوص در نوروز افزون‌بر ۷۰ هزار نفر از کارمندان نیروی انتظامی کشور به‌صورت ۲۴ ساعته‌ حضور و فعالیت داشتند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در این مدت به تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ناجا دستور داده شد تا همه بیماران مراجعه کننده را پذیرش کنند.

وی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:این انتخابات با امنیت کامل در سراسر کشور برگزار شد.

اشتری تاکید کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های مقام معظم رهبری و تلاش مجموعه نیروی انسانی خود توفیقات خوبی برای ارتقای امنیت، ایجاد نظم و خدمت‌رسانی به مردم داشته است.

وی مدت احکام فرماندهان نیروی انتظامی استان‌ها را سه ساله دانست و افزود: حکم فرمانده سابق نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری به‌علت درخواست مسوولان ارشد استان در سال گذشته یک‌سال تمدید شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 605214 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟