دستگیری سلطان مسکن بروجرد / انبوه سازی که کلاهبردار از آب درآمد

به گزارش رکنا، فردی که تحت عنوان سرمایه‌گذار و انبوه ساز مسکن بیش از 15 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود توسط کارآگاهان پلیس در شهرستان بروجرد دستگیر شد.

کلاهبرداری که خود را سرمایه‌گذار معرفی می‌کرد دستگیر شد

سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت شخصی به پلیس آگاهی شهرستان بروجرد مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان سرمایه‌گذار و انبوه ساز مسکن، مبلغ هنگفتی را از وی کلاهبرداری کرده است؛ با توجه به حساسیت موضوع پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از سوی کارآگاهان پلیس مشخص شد فرد کلاهبردار با وعده‌های توخالی مبنی بر انبوه سازی مسکن، مبلغ 15 میلیارد و 500 میلیون ریال را از 6 نفر متقاضی دریافت کرده است که سرمایه گذاران پس از گذشت مدتی متوجه شدند هیچ اقدامی در راستای تحویل سود حاصل از سرمایه گذاری صورت نگرفته و فرد کلاهبردار وجوه دریافتی را به نفع خود تصاحب کرده است.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و سرنخ‌های موجود موفق شدند متهم را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی، وی را در مخفیگاهش در شهرستان بروجرد دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی و اخذ 15 میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع ذیصلاح معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 574262 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟