به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ علی علیشاهی گفت: اواخر هفته گذشته ماموران گشت انتظامی معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی هنگام گشت زنی در محدوده جنوب تهران به محموله بار یک دستگاه نیسان ظنین شده و راننده آن را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: ماموران مشاهده کردند راننده خودرو در حال تخلیه کیسه های بزرگی است که ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به بررسی مدارک محموله پرداختند.

سرهنگ علیشاهی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که محموله خودروها گردوی قاچاق بوده و فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی هستند، گفت: راننده خودرو دستگیر و متهم اظهار داشت، محموله قاچاق متعلق به وی است و آن را از دلالان خریداری کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی های بیشتر به دست آمد که محموله نیسان حاوی 325 کیسه 25 کیلویی گردو در مجموع 8 هزار و 125 کیلو گردوی قاچاق است.

سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: راننده خودرو دستگیر و با توقیف خودرو نیسان محموله کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران انتقال یافت.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را 7 میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: با اعتراف متهم به جرم ارتکابی وی برای سیر مراحل قانونی دراختیار مرجع قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 566344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟