سرهنگ علی علیشاهی با اعلام این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی دپوی مقادیری لوازم خانگی خارجی قاچاق در حوالی "شهر ری" بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت و کارآگاهان در بررسی ها انبار لوازم قاچاق را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در گام بعدی تحقیقات پلیسی هویت مالک انباری نیز شناسایی شد، افزود: با هماهنگی قضائی روز گذشته تیمی از کارآگاهان به نشانی انبار کالای قاچاق اعزام و پس از مراقب های ویژه پلیسی موفق شدند، مالک آن را دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی از این انباری یک هزار و 572 جعبه لوازم و ابزار آشپزخانه از قبیل: رنده، چاقو تیزکنی و غیره، 300 جعبه سرویس چاقو و قیچی، 100 جعبه زودپز فاقد اسناد و مدارک گمرکی و فاکتورهای خرید کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به جرم ارتکابی در همان بازجویی اولیه اعتراف کرد، گفت: کلیه اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران شد و متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار تعزیرات حکومتی "شهر ری" قرار گرفت.

سرپرست معاونت مبازره با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 4 میلیارد ریال برآورده کرده اند.

وی به تلاش مستمر پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور اشاره و تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از انبارهایکالای خارجی قاچاق، مراتب را از طریق تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 561138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟