کشف 4 میلیارد کالای قاچاق در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ "علی علیشاهی "  اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر انبار کردن مقادیری لوازم خانگی خارجی قاچاق در حوالی "شهر ری" بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت و کارآگاهان در بررسی‌ها انبار لوازم قاچاق را شناسایی کردند.

شناسایی هویت مالک انبار کالای قاچاق

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در گام بعدی تحقیقات پلیسی هویت مالک انباری نیز شناسایی شد، افزود: با هماهنگی قضائی تیمی از کارآگاهان به نشانی انبار کالای قاچاق اعزام و پس از مراقبت های ویژه پلیسی موفق شدند، مالک آن را دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی از این انباری یک هزار و ۵۷۲ جعبه لوازم و ابزار آشپزخانه از قبیل رنده، چاقو تیزکنی و غیره، ۳۰۰ جعبه سرویس چاقو و قیچی، ۱۰۰ جعبه زودپز فاقد اسناد و مدارک گمرکی و برگه‌های خرید کشف شد.

اعتراف به ده ها جرم

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به جرم ارتکابی در همان بازجویی اولیه اعتراف کرد، گفت: اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران شد و متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار تعزیرات حکومتی "شهر ری" قرار گرفت.

سرپرست معاونت مبازره با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۴ میلیارد ریال برآورده کرده اند.

وی به تلاش مستمر پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور اشاره و تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از انبارهای کالای خارجی قاچاق، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟