وحشت آفرینی 2 پسر لاغر اندام در خانه های ویلایی کرج و تهران

به گزارش رکنا، سردار "سید جعفر حسینی" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در بخش های شمالی استان البرز و با توجه به این که بعضی از سرقت ها توام با خشونت و استفاده از سلاح سرد گزارش شده بود، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند 2 نفر سارق جوان و لاغر اندام در ساعت های پایانی شب با شیوه توپی زنی و بالکن روی وارد خانه شهروندان شده و در مواقعی که صاحب خانه در منزل حضور داشته با تهدید سلاح سرد و قمه اقدام به سرقت لوازم منزل آن ها می کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی هر 2 نفر از اعضای باند سارقان شده و با شناسایی مخفیگاه آن ها در شهر کرج باهماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان را دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار "حسینی" با بیان این که یکی از متهمان تحت تعقیب مقام قضائی استان های آذربایجان شرقی و تهران بوده است، اظهار داشت: متهمان پس از مشاهده مستندات دقیق کارآگاهان چاره ای جز اعتراف در پیش روی خود ندیدند و به بیش از 60 فقره سرقت منزل اقرار کردند.

جانشین انتظامی استان البرز با بیان این که تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد تاکید کرد: شهروندان عزیز می توانند با تجهیز بالکن اماکن خصوصی خود به نرده های بازدارنده و استفاده از درب های ضد سرقت در تامین امنیت شهر پلیس را یاری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟