زن میانسال تهرانی گول پسر شیطان صفت 30 ساله را خورد

به گزارش رکنا، سرهنگ "حسین شمسایی فر" گفت: چندی قبل زن میانسالی با حضور در کلانتری 161 ابوذر از سرقت طلاهایش از سوی مرد فریبکار خبر داد و تیمی از ماموران تجسس کلانتری برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات از زن میانسال پی بردند که مرد جوانی سوار بر خودرو به سراغ زنان میانسال و محجبه رفته و با نشان دادن چند لباس نو داخل یک کیسه و یک دسته تراول چک 50 هزار تومانی ادعا می کرده که حاجتش ادا شده و نذری که کرده را می خواهد به چند مستحق بدهد و با چرب زبانی و اینکه این زنان افراد نیازمندی را می شناسند تصمیم به دادن لباس ها و پول به زنان می کند.

این مقام پلیسی ادامه داد: تیم پلیسی در ادامه پی برد که مرد فریبکار در آخرین لحظه به بهانه اینکه یک انگشتر طلا برای همسرش خریده و بعد از آن متوجه شده که انگشتر بدل است و از طعمه هایش که انگشتر طلا در دست داشتند می گوید می خواهد کد داخل انگشتر آنها را بررسی کند که دیگر سرش کلاه نرود و زنان میانسال که به رفتار این خیر فریبکار اعتماد کرده بودند انگشترشان را در اختیار مرد جوان که داخل خودرو بوده می دهند و این مرد بعد از دیدن انگشتر، انگشتر را داخل کیسه لباس ها انداخته و کیسه را تحویل زنان می دهد.

رییس کلانتری 161 ابوذر عنوان داشت: در بررسی ها مشخص شد مرد فریبکار پایین کیسه لباس ها را از قبل سوراخ کرده و زمانیکه انگشتر را داخل کیسه می اندازد، انگشتر به کف خودرویش افتاد و زنان با اطمینان بر اینکه انگشتر داخل کیسه لباس ها است وقتی به خانه می روند متوجه به سرقت رفتن طلاهایشان می شوند.

سرهنگ شمسایی فر گفت: ماموران در این مرحله به محل سرقت طلا زن میانسال رفته و در تحقیقات میدانی شماره پلاک خودروی این مرد را به دست آوردند و وقتی به سراغ صاحب خودرو رفتند مشخص شد که وی خودرویش را به مرد دیگری فروخته و وکالت کاری برای تعویض پلاک خودرویش را به وی داده است.

وی اظهار داشت: ماموران با توجه به اینکه متهم برای تعویض پلاک به مرکز تعویض پلاک خودرو می رود چند روزی در این مرکز به کمین نشستند تا اینکه متهم سوار بر خودرویش برای تعویض پلاک وارد پارکینگ توسط ماموران شد دستگیرشد.

کلانتر محله 161 ابوذر افزود: متهم پس از دستگیری ادعا کرد که در کار خرید و فروش خودرو فعالیت دارد و در مدت زمانی که برای تعویض پلاک خودروها از فروشندگان وکالت داشته به سراغ سوژه هایش رفته با نقش پردازی اقدام به سرقت انگشترهای طلا کرده و پس از تعویض پلاک سرنخ پلیسی را از بین برده است.

سرهنگ شمسایی فر در خصوص اعترافات این سارق که از 30 زن میانسال سرقت طلا انجام داده، عنوان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده است و تحقیقات تکمیلی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟