داروهای لاغری چاق ها را مسموم کرد  / در تهران رخ داد

به گزارش رکنا، سرهنگ تورج کاظمی در تشریح این این خبر، گفت: پرونده ای از سازمان غذا و دارو به پلیس فتا در خصوص عرضه کالاهای پزشکی و بهداشتی قلابی در شبکه اجتماعی اینستا گرام ارجاع شود که حکایت از آن داشت که با تبلغ و گذاشتن تصاویر جذاب، قرص ها و پودرهای لاغری و چاقی قلابی به کاربران اینترنتی عرضه می کند.

وی عنوان کرد: این فرد ناشناس با تبلغیات گسترده ای که در فضای مجازی انجام داده بود توانسته بود تعداد فراوانی از کاربران فضای مجازی را عضو کانال خود کرده بود و در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که با درخواست کالا از سوی کاربران اینترنی وی بسته ها و دارو های قلابی را با پیک به ادرس های اعلامی ارسال می کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با دریافت خبر، تیمی از ماموران پلیس فتا بررسی موضوع و شناسایی متهم را بر عهده گرفتند، گفت: در تحقیقات پلیسی ماموران مخفیگاه متهم را در محدوده خیابان ولی عصر شناسایی و مشخص شد که متهم مردی 32 ساله است.

سرهنگ کاظمی گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم ، ماموران با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس فتا پایتخت انتقال دادند.

رئیس پلیس فتا عنوان کرد: متهم در همان بازجوئی اولیه به جرم خود مبنی بر عرضه قرص و داروهای لاغری و چاقی بدون اخذ مجوزهای لازم اعتراف و انگیزه خود را کسب درآمد در فضای مجازی عنوان کرد.

سرهنگ تورج کاظمی با اشاره به اینکه سودآوری و منفعت بیشتر در فضای مجازی موجب شده که تعدادی از کاربران فضای مجازی سودآوری بیشتر را به تعهدات اخلاقی در این فضا ترجیح بدهند و کالاهای قلابی را به شهروندان عرضه کنند، به شهروندان یادآور شد: حفظ سلامت جسمی افراد رابطه مستقیم به رفتار خود شخص دارد و هر مقدار در تهیه کالا به سلامت کالا توجه بیشتری داشته به همان اندازه سلامت افراد حفظ خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟