به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت یک بامداد یکشنبه 10 آذر ماه سال جاری مرد 60 ساله در تماس با ماموران کلانتری 123 نبرد از به قتل رسیدن زن 50 ساله اش خبر داد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران به محل حادثه در خیابان نبرد شمالی اعزام شده و با حضور در خانه با جسد زن 50 ساله که با ضربات زیاد چاقو به دست و پهلو به قتل رسیده بود روبرو شدند.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه در صحنه جرم حاضر شوند و در گام نخست شوهر قربانی جنایت هدف تحقیق قرار گرفت.

مرد 60 ساله به ماموران گفت: 22 سال قبل بخاطر اینکه نمی توانستیم صاحب فرزند شویم از پرورشگاه حضانت یک پسر یک ساله را بر عهده گرفتیم و در این سالها برای این فرزند خوانده هیچ چیزی کم نگذاشتیم و این در حالی بود که متوجه سرقت های پسرمان از خانه شده بودیم اما هیچ حرفی نمی زدیم.

وی افزود: پسرم که اعتیاد به مواد مخدر شیشه دارد و با من تماس گرفت و اعلام کرد که نامادری ام را به قتل رساندم که با مشاهده جسد همسرم با پلیس تماس گرفتم.

بنا به این گزارش، جسد قربانی جنایت به دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی منتقل و تجسس ها برای دستگیری قاتل فراری در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و او بازداشت شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 522499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟