جانی‌ترین کودک آزار آمریکا به اشتباه آزاد شد / فراخوان پلیس برای دستگیری یک شیطان+ عکس

به گزارش رکنا، روز سه‌شنبه مسئولان زندان "راجرز" ایالت جورجیا هنگام بررسی فهرست زندانیان متوجه یک اشتباه بزرگ شدند؛ در بین اسامی آزادشدگان اخیر این زندان، نام یکی از محکومان به‌حبس‌ابد دیده می شد. این مجرم 31 ساله که "تونی مایکون" نام دارد یک زندانی خطرناک است که سال 2010 به جرم آزار و اذیت یک کودک در منطقه "گوینت"تحت تعقیب قرار گرفت.

به گفته "جان وار"، دادستان منطقه "گوینت"، پرونده "تونی" یکی از بدترین پرونده‌های کودک آزاری در سالهای اخیر بوده است. این مجرم جنسی، دختر 7 ساله نامزد خود را طی سالهای 2010 تا 2012 بارها مورد اذیت و آزار قرار داده بود و پس از دستگیری از سوی دادگاه به حبس ابد محکوم شد.

مقامات زندان ایالتی هنوز دلیل اشتباه بزرگ خود در آزادی "تونی" را اعلام نکرده اند اما پلیس از مردم خواست به محض دیدن این مجرم خطرناک سریعا با فوریتهای پلیسی تماس بگیرند و تحت هیچ شرایطی به او نزدیک نشوند.

خوشبختانه پس از تلاشهای فراوان، پلیس روز گذشته این مجرم جنسی را در ایالت "کنتاکی" دستگیر کرد این در حالی است که "تونی" پس از گذشت حدود 5 سال از بسته شدن پرونده کودک آزاری همچنان خود را بی گناه می داند و منتظر رای جدید دادگاه است.

گفتنی است کودک آزاری در آمریکا جرمی بسیار جدی محسوب می‌شود و دادگاه می‌تواند برای مجرمان مجازات از احکام تعلیقی تا حبس ابد تعیین کند. اما علی رغم مجازاتهای سنگین برای این جرم، آمریکا در بین کشورهای صنعتی، آمار کودک آزاری وخیمی دارد.

بر اساس آمار، در سال ٢٠١٢ تعداد ۳/۳ میلیون کودک آزاری در آمریکا گزارش شد و از آنجایی که برخی گزارشات در بردارنده بیش از یک مورد کودک آزاری بود، تعداد این افراد حدودا ٦ میلیون ثبت شده است. این تعداد، ٨ درصد جمعیت کودکان را شامل می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514513 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟