معجزه / نوزاد زنده به گور نجات یافت+ عکس

به گزارش رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه دلهره‌آور نجات یک نوزاد زنده به گور شده در اطراف شهر "لایوو" در استان شاندونگ واقع در شرق چین را به تصویر می‌کشد. پس از آنکه این نوزاد اشتباها توسط خانواده‌اش به خاک سپرده شد بطور تصادفی توسط چند ساکن محلی پیدا شد. این اتفاق در صبح روز ۲۱ آگوست رخ داد.

"جیائو ژینگلو" و "ژوئو شاندونگ" اهل روستای نانبایتا در حال جمع‌آوری قارچ بودند که ناگهان صدایی شبیه به صدای سگ توجه آنها را به خود جلب کرد. آنها پس از کمی جستجو محلی را که صدا از آنجا خارج می‌شد پیدا و بلافاصله اقدام به حفر زمین کردند.

ویدئویی که توسط آقای جیائو تهیه شده دوستش ژوئو را در حالی که مشغول کندن و کنار زدن خاک است نشان می‌دهد. لحظاتی بعد آنها به همراه گروهی از ساکنان محلی یک جعبه مقوایی را که در آن یک نوزاد پسر قرار داده شده بود از زیر خاک پیدا کردند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که ژوئو شاندونگ که یک پزشک محلی است بلافاصله درب کارتن را باز می‌کند.

این نوزاد بلافاصله به بیمارستان کودک در شاندونگ منتقل شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین پس از آزمایش‌های اولیه پزشکان اعلام کردند خطری جان این کودک را تهدید نمی‌کند. پس از تحقیقات اولیه پلیس Police برای شناسایی خانواده کودک، شخصی با نام لیئو که خود را پدربزرگ این کودک معرفی کرد به اداره پلیس مراجعه نمود. در بازجویی، این مرد به پلیس گفت که او و اعضای خانواده‌اش یک روز پس از تولد کودک در حالی که خیال می‌کردند او مرده است این نوزاد را در منطقه‌ای خارج از روستا دفن کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 513158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟