به گزارش رکنا، سرهنگ "سید محمد گنجه " در توضیح این خبر، بیان داشت: بامداد روز گذشته یکم آبان ماه تعدادی از مدیران شرکت ها و کارخانجات با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس و اظهار داشتند: فرد یا افرادی، سیم های تلفنشان را در شهرک صنعتی شمس آباد قطع کرده است و بدین ترتیب عاجز از انجام امورات کاری می باشند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که تیم عملیات پایگاه مهم پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به نشانی های اعلامی اعزام شدند، افزود: تحقیقات پلیس حکایت از این داشت که کابل های تلفن به وسیله ابزار آلات صنعتی از قبیل انبر و ... توسط فردی تخریب و سپس به سرقت رفته است.

وی عنوان کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی تصویر واضحی از متهم هنگام تخریب کابل های تلفن به دست آمد.

گنچه بیان داشت: در پایش های اطلاعاتی به دست آمد که این فرد 25 ساله و سابقه دار بوده و پیش به جرم در سال 1390 به جرم سرقت دستگیر و روانه زندان شده است.

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مخفیگاه وی در شهرک بهارستان شناسایی شد، اضافه کرد: روز گذشته تیم عملیات این پایگاه برای دستگیری متهم به مخفیگاه وی اعزام و موفق شدند قبل از اینکه متهم اقدام به فرار کند، وی را دستگیر و متهم در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

گنجه گفت: با انتقال متهم به پایگاه نهم وی علت انجام این تخریب را فروش کابل های سرقتی به قیمت های ناچیز به مشتریانش ذکر کرده است.

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان گفت: متهم با دستور قضائی بازداشت و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان احتمالی این پرونده در دستور کار قرار دارد و شاکیان می توانند برای پیگیری شکایتشان به پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 512811 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟