۲۵ فقره سرقت در کارنامه موبایل قاپ خوش گذران در پایتخت

به گزارش رکنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان"  گفت: با وقوع چند فقره سرقت در محدوده سرکلانتری هفتم به ویژه در حوزه استحفاظی کلانتری 116 مولوی، تیم عملیات کلانتری مولوی مسئولیت شناسایی و دستگیری متهمان را بر عهده گرفتند.

وی با اشاره به اینکه مال باختگان اظهار داشتند: 2 موتورسوار که پلاک موتورسیکلتشان مخدوش بود، از آنها سرقت کرده اند، افزود: گشت زنی های هدفمند افزایش یافت تا اینکه در ساعت 18:00 روز جمعه نوزدهم مهرماه ماموران انتظامی کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده خیابان مولوی موتورسیکلتی 2 ترکه با پلاک مخدوش مشاهده کردند.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: عملیات دستگیری و مهار سارقان انجام شد و ماموران موفق شدند پس ازمدتی تعقیب و گریز موتورسیکلت متهمان را متوقف و هر 2 موتوسوار را دستگیر کنند.

سرکلانتر هفتم با بیان اینکه در بازرسی بدنی از متهمان تعداد 6 دستگاه گوشی سرقتی اندروید از آنها کشف شد، ابراز داشت: سارقان برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری 116 مولوی منتقل و در کلانتری به 25 فقره سرقت در محدوده خیابان های خزانه، چهاراه استانبول، خیابان مازندران و خیابان دستواره اعتراف کردند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان که انگیزه سرقت را تامین هزینه خوشگذرانی اظهار داشتند، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟