پیشنهاد شرم آور صدف طاهریان به تتلو + عکس های دیده نشده
به گزارش رکنا، این روز ها در فضای مجازی ماجرای عشق دنیا جهانبخت و تتلو حسابی داغ شده است و این دو نفر با عکس ها و فیلم های دو نفره خود سر و صدا به پا کردند اما خیلی زود کارشان به جدایی رسید و شروع کردند به انتقام گرفتن از هم اما در این میان صدف طاهریان با انتشار عکس معنادار که خیلی زود ان را از صفحه اش پاک کرد پیشنهاد شرم آور و علاقه خودش به تتلو را نشان داد که حاشیه های زیادی به دنبال خواهد داشت باید دید واکنش تتلو و دنیا جهانبخت به این موضوع چیست !

پیامک جنجالی بازیگر سینما که با کشف حجاب خبرساز بود

 شب گذشته بود که خبری در فضای مجازی دست به دست شد مبنی بر کشف حجاب بازیگر زن ایرانی در اینستاگرامش که این موضوع باعث شد تا پیج این بازیگر با هجمه کاربران برای صحت از این خبر روبرو شود که هنگام  مواجه شدن با  صفحه صدف طاهریان با تصاویری نامتعارف روبرو شدن که در شان بازیگران سینما و تلویزیون ما نبود.
 
در این بین دوست این بازیگر تصویری یک پیامک را برای یکی از شبکه های تلویزیونی اینترنتی ارسال کرده که صدف طاهریان در آن تهدید به افشاگری از پپشت پرده سینمای ایران را کرده است.

پیامک جنجالی صدف طاهریان بعد از کشف حجاب

گفتنی است شایعه شده که صدف طاهریان قرار است در یکی از شبکه های ماهواره ای که مرکز آن در مالزی است شروع به فعالیت کند.

عکس های جنجالی صدف طاهریان در ایران 

صدف طاهریان بازیگر جوانی که چندی پیش با خبر مهاجرت از ایران و مدل شدنش مشهور شد، عکسی از مصاحبه خبرگزاری فارس با یکتا حق‌بین منتشر کرده و نوشته است که حق‌بین مادر اوست.

یکتا حق‌بین بانوی نیکوکاری است که به یک کودک نیازمند ۶۰ میلیون تومان کمک کرده است. او در بخش‌هایی از مصاحبه به دخترش هم اشاره کرده است.

گفتگوی خبرگزاری فارس با مادر صدف طاهریان

بخشی از مصاحبه خبرگزاری فارس با مادر صدف طاهریان:

همیشه به کمک کردن به دیگران فکر می‌کنم و دخترم همیشه به من می‌گوید "مادر! تو کنکاش می‌کنی و دنبال دردسر می‌گردی تا مشکلی را حل کنی" و به عبارتی باید بگویم "مشکلات دنبال من نمی‌آید بلکه من آنها را دنبال می‌کنم."

یاد گرفته‌ام عُشریه درآمد خود را صرف نیازمندان کنم و زمانی که کلاس اول ابتدایی بودم، جزو انجمن بانوان نیکوکار بودم و تنها فرزندم نیز به این موضوع بسیار توجه دارد.

روزی به من گفتند "مردی به دلیل اینکه فرزندش بیماری هموفیلی دارد مجبور به فروختن تلویزیون خود است." آن زمان در خانه مادرم سه تلویزیون از نوع قدیمی مانده بود که من او را راضی کردم یکی از تلویزیون‌ها را برای آن خانواده ببرم.

آن روز دخترم را همراهم به آن منزل بردم و او به چشم خود دید افراد آن خانواده از نداری یک تکه نان بربری را روی یک کاغذی گذاشته و با سبزی تره که سرخ شده بود، به عنوان یک وعده غذا می‌خوردند.

این موضوع مربوط به یکی از مناطق شهر رشت بود. وقتی تلویزیون را به آن خانه بردم بچه‌ها دورم جمع شده بودند و منتظر بودند ببینند تلویزیون کی روشن می‌شود.

من دخترم را به آنجا بردم تا فقر را به چشم خود ببیند؛ البته او نیز فقر را لمس نکرده و طعم آن را نچشیده بلکه کمک کردن به دیگران از پدر به من و از من به دخترم رسیده است و امیدوارم این موضوع به نوه‌هایم نیز انتقال یابد.

دخترم که در ترکیه زندگی می‌کند اعتقاد دارد مثلاً اگر قصد داریم یک کیف سه میلیونی بخریم می‌توانیم کیف دو میلیونی خرید و یک میلیون اضافی را خرج بچه‌های نیازمند کنیم. یا اگر عینک برندی را پنج میلیون خریداری می‌کنیم به جای آن عینک دو میلیونی خریداری کرده و سه میلیون را خرج کودکان نیازمند کنیم.این اعتقاد قلبی اوست و دوستان خود را به انجام کار خیر ترغیب می‌کند.

-طاهریان-4-e1447765934823

Seri Jadid Axhaye Mordad 93 Sadaf Taherian (02) -- _BestBaz.IR_

 

2016412136198113637a

A1410866715

sadaftaherian-actor-131

Sadaf_Taherian_HerMother_www_Funjoo_IR-3

Interview-with-a-woman-who-came-from-the-mother-of-Sadegh-Taherian

 

10531410769444877614

782831841

 

13687-59ce3e9b19deb

صدف طاهریان ازدواج کرد 

صدف طاهریان که با سروصدای زیادی از ایران رفت و گفته شد می خواهد در سریال های شبکه جم بازی کند هرچند تاکنون سریالی از او در این شبکه ماهواره ای دیده نشده اما با اینستاگرامش حسابی خبرساز است.

طاهریان مدتی است عکس هایی را با “تکه اوزگور” بازیگر مرد ترکیه ای منتشر می کند که همین باعث حاشیه سازی های جدیدی برای او شده است.

بازیگر ترکیه ای 37 سال سن دارد و متولد ترابوزون ترکیه است. اولین بار صدف طاهریان عکسی دو نفره با این بازیگر منتشر کرد. نکته اما اینجاست که این بازیگر ترکیه ای نیز در تازه ترین پست اینستاگرامش عکس دونفره ای از خود و صدف طاهریان منتشر کرده است.

همین موارد باعث شده تا شایعه دوستی و نامزدی صدف طاهریان با این بازیگر 37 ساله جدی تر شود.

بیوگرافی صدف طاهریان

صدف طاهریان متولد 30 تیر 1367 در تهران، بازیگر و مدل است.فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری از دانشگاه تهران می باشد، حالا بعد از مهاجرت مدل نیز شده است، ابتدا ساکن ترکیه بود و حالا در دبی زندگی می کند.او حالا می گوید پشیمان است.

 

بیوگرافی صدف طاهریان بازیگر و مدل ایرانی

کلاس بازیگری

از 19 سالگی در کلاس های بازیگر شرکت کرد و در نهایت 23 سالگی تجربه اولین حضور خود در سینما را با فیلم هیچ کجا هیچ کس در سال 90 تجربه کرد.

استارت بازیگری

او تجربه زیادی در بازیگری ندارد، از جمله کارهای شاخص او می تواند به فیلم سینمایی سلام بر عشق سال 88، پس کوچه های شمرون و سریال عصر یخبندان اشاره کرد.

در تله فیلم‌ های دارکوب و تلفن همراه نیز نقش داشته‌ است.

عکس های صدف طاهریان در ایران

عکس های صدف طاهریان بازیگر ایرانی + زندگی شخصی

انتشار عکس های جنجالی

سال 1394 چندین عکس مغایر با شئونات اسلامی از او منتشر شد.

ابتدا گمان می شد اینستاگرام وی هک شد اما ساعاتی بعد با انتشار ویدیویی خبر هک را تکذیب کرد و گفت عکس ها رو خود انتشار داده است

بعد از مدتی مشخص شد او برای همیشه از ایران مهاجرت کرده است.

مهاجرت به ترکیه و دبی

ابتدا شایعه شد که وی به همراه چند بازیگر به شبکه جم پیوسته است، اما این خبر بعدها تکذیب شد و تاکنون در هیچ فیلم و سریال خارج از کشور بازی نکرده است.

او در حال حضر در دبی می باشد.

صدف طاهریان و تکه اوزگور خواننده ترکیه

صدف طاهریان و همسرش + بیوگرافی کامل

ورود به صنعت مدلینگ

با گذشت چندین ماه و انتشار عکس هایش مشخص شد او وارد صنعت مد شده است، وی بعنوان مانکن صنعتی و مدل لباس فعالیت های جدی را در خارج از کشور آغاز کرده است.

او همچنین بعنوان مدل آرایشی و بهداشتی نیز فعال است.

خبر ازدواج و همسرش

انتشار عکس دونفره وی با تکه اوزگور خواننده مشهور ترکیه ای خبر ازدواج این دو را سر زبان ها انداخت که در نهایت بدون تایید طرفین تکذیب شد.او در حال حاضر مجرد است.

صدف طاهریان بازیگر ایران + بیوگرافی کامل

علت مهاجرت

صدف طاهریان که از او بیشتر بعنوان بازیگر سیاه لشکر نام برده می شود، علت خروج از ایران را فساد پشت پرده عنوان کرد که موجب واکنش های مختلفی شد

پشیمانی …

می گوید کشورم را ترک کردم، فکر می کردم ترکیه شرایط فرق دارد اما اینجا هم باید برای بازی کردن رابطه داشته باشی، هرجا برای کار مراجعه کردم پیشنهادی غیر اخلاقی داده می شود.

اینجا خانوادم خرجی ام را می دهند و اسپانسر مبلغ کمی می دهد.

زندگیتانه و علت مهاجرت صدف طاهریان

واکنش ضیغمی

نیوشا ضیغمی در مورد او می گوید:

ایشان را اصلا بازیگری نمی دانم، فقط تصاویری از او را در اثری دیدم که نقش مهمی هم نداشت، خانوم ضیغمی تاکید دارد که ما نباید یک آدم بی مغز را الکی بزرگ کنیم.

فیلم های سینمایی

● هیچ کجا هیچ‌ کس – 1390

● پس کوچه‌ های شمرون – 1391

● قرار بعدی همانجا – 1392

● عصر یخبندان – 1393

سریال تلویزیونی

● تلفن همراه – 1390

● دارکوب – 1390

● مثل یک خواب – 1391

فیلم کوتاه

● فیلم کوتاه برای همسرم – 1391

صدف طاهریان مدل لوازم آرایشی ترکیه ای شد

صدف طاهریان که فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۰ با فیلم هیچ کجا هیچ کس آغاز کرده بود در آبان ماه ۹۴ چندین عکس متفاوت با عکس های قبلی اش و بدون حجاب در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد و بعد قصد مهاجرت به ترکیه کرد.

صدف طاهریان بعد از رفتن از ایران در سریال های شبکه جم بازی کرد . اکنون عکسی از این بازیگر به عنوان مدل لوازم آرایش منتشر شده است . در این تصاویر عکس صدف طاهریان به عنوان مدل لوازم آرایشی دسته چندم ترکیه مشاهده می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 507487 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟