عاقبت شوم روزنامه‌نگار فراری ایرانی پس از بازی در زمین دشمن/ وضعیت «ندا امین» در اسرائیل چگونه است؟

پس از گذشت بیش از دو سال از تبلیغات رسانه‌ای که اسرائیل درباره استقبال از یک وبلاگ‌نویس ایرانی به‌نام «ندا امین» به راه انداخت، پرده‌ها کنار رفته و مشخص شده است که این فرد هیچ شغلی ندارد و هزینه خورد و خوراک و مسکن او را نیز دوستانش پرداخت می‌کنند!

این درس عبرتی است که باید دل باختگان به به رژیم صهیونیستی بیاموزند، حالا و بعد از گذشت دو سال مقامات این رژیم غاصب به ندا امین اجازه کار نداده‌اند و با إعطای اقامت دائم یا تابعیت اسرائیلی به وی نیز مخالفت کرده‌اند.

در ادامه گزارش به نقل از رسانه‌های رژیم اشغالگر قدس درباره وضعیت وی، آمده است: مقامات صهیونیست، دو سال پیش، هنگام انتقال این بلاگر ایرانی به سرزمین امن اسرائیل که در آرزوی ورود و اقامت در آنجا بود، بطور بی سابقه عمل کردند و او در میان شور و جنجال بسیار وارد این کشور شد. اما دیری نگذشت که او را در برزخ رها کرده اند.

او انتظار داشت به عنوان پناهجویی که از سوی سازمان ملل به او موقعیت پناهندگی اعطا شده، در اسرائیل بتواند برای شهروندی اقدام کند. اما، برعکس، ناچار شده از اول به هزارتوی روند شناسایی به عنوان پناهنده در این کشور وارد شود و هر سه ماه یکبار برای تمدید برگه «گردشگر موقت» که هنگام ورود به او داده شد، اقدام کند.

امین دو سال پیش توانسته بود از ترکیه به اسرائیل پرواز کند. خروج پرماجرای او و ورودش تا ساعت‌ها در صدر اخبار رادیوی ملی رژیم صهیونیستی بود. زمانی که بهاین کشور رسید، از مقامات صهیونیست برای حفظ جان خود تشکر کرد. شخصیتی همچون «آریه دری»، وزیر کشور، که ویزای ورود او به کشور را خود صادر کرده بود، در توئیتی نوشت «به اسرائیل خوش آمدی!». اما اکنون وضعیت وی بحرانی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 495036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟