به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "کامیار چهری" رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: پرونده از کلانتری 107 فلسطین به پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت برای شناسایی سایر جرائم متهمان ارجاع شد.

وی عنوان کرد: پرونده ارسالی حکایت از این داشت که متهمان پرونده برای فروش یک دستگاه لپ تاپ به مغازه ای در پاساژ کامپیوتر ایران مراجعه و تقاضای فروش یک دستگاه لپ تاپ مستعمل را می کنند. مالک مغازه در بررسی لپ تاپ متوجه سرقتی بودن آن می شود که در تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی و مالک لپ تاپ که شماره تلفن آن در لپ تاپ ثبت شده بود، شناسایی سارقان را اعلام می کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران کلانتری فلسطین در تحقیقات اولیه به دست آورند که فروشندگان لپ تاپ سرقتی، سارقان خانه می باشند و پس از سرقت منزل، قصد فروش اموال مسروقه را داشتند، بیان داشت: با انتقال متهمان به پایگاه سوم، کارآگاهان در تحقیقات پلیسی به دست آورند که متهمان علاوه بر سرقت اعلامی مرتکب 20 فقره سرقت دیگر از خانه ها شده اند.

سرهنگ چهری افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه از قبیل: لپ تاپ، دوربین عکاسی، ریش تراش، مقداری طلاجات و غیره کشف شد.

وی گفت: تا کنون تعداد 17 تن از مالباختگان شناسایی و متهمان با قرار وثیقه از سوی شعبه 15 بازپرسی دادسرای ناحیه 6 در اختیار کارآگاهان پایگاه 3 برای کشف سایر جزئیات پرونده قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 489593 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟