حجم ویدیو: 11.73M | مدت زمان ویدیو: 00:01:48

به گزارش رکنا ، از روز گذشته ویدئویی از بلوار گیلان در شهر رشت در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد که سروصدای زیادی به پا کرد. این ویدئو خوراک رسانه‌ای برای گروه‌های ضد انقلاب فراهم کرد تا بار دیگر با موج‌سواری بر موضوع زنان، حجاب و آزادی تیتر بزنند «برخورد نیروی انتظامی با یک شهروند بر سر مسئله حجاب». اما پس از انتشار ویدئوی کامل این ماجرا مشخص شد که این رسانه‌ها تنها بخش‌هایی از آن را منتشر و باقی آن را تقطیع کرده‌اند. 
برخلاف آنچه رسانه‌های ضد انقلاب تاکنون منتشر کرده‌اند این خانم اهل گیلان نبوده است. او که حالت عادی و طبیعی نداشته در وسط خیابان گلسار رشت اقدام به حرکات عجیب و غیرطبیعی، فحاشی و ایجاد ترافیک کرده و با وجود هشدار چند ساعته پلیس حاضر به ترک محل نبوده است. همچنین بر خلاف تصاویر منتشر شده در رسانه‌های ضد انقلاب او به مأموران پلیس حمله کرده اما از این برخورد هیچ تصویری در هیچ یک از رسانه‌ها پخش نشده است.
ویدئوی زیر لایه‌های پنهان ماجرای بلوار گیلان در شهر رشت را نشان می‌دهد.

 دادستان مرکز گیلان: پرونده زن هنجارشکن در رشت به شعبه بازپرسی ارجاع شد

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا اظهار داشت: پرونده زنی که اخیراً در محله گلسار رشت اقدام به هنجارشکنی کرده بود برای رسیدگی به شعبه بازپرسی ارجاع شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان عنوان کرد: این زن شب دوشنبه گذشته در شهر رشت در حالی که بدون حجاب بود اقدام به انجام حرکات هنجارشکنانه کرده بود.

مصطفوی‌نیا در تشریح بیشتر این ماجرا تصریح کرد: مردم و افرادی که در محل شاهد این ماجرا بودند پس از مشاهده رفتارهای خارج عرف به وی درباره رعایت شئونات اسلامی تذکر دادند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی این زن را پس از دستگیری به دادسرا معرفی کرده است افزود: زن هنجارشکن حتی با وجود حضور یافتن نیروی انتظامی در محل از دستور پلیس سر باز زده بود.

مصطفوی‌نیا با بیان اینکه فرد مذکور بدون توجه به تذکرات به رفتارهای خود ادامه داده است ابراز داشت: عوامل انتظامی بر اساس تکلیف ذاتی خود در محل حاضر شده و اقدام به دستگیری زن هنجارشکن کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان در مورد وضعیت فعلی این زن نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر فرد یاد شده با دستور مقامات قضایی بازداشت و پرونده وی به شعبه بازپرسی ارجاع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

برای دیدن فیلم اعترافات زن رقاصه در رشت اینجا کنید کنید

کدخبر: 483623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟