سرهنگ علی کریمی  اظهار کرد: شهروند مضطرب شاهرودی شب گذشته با صدای که سراسر دلهره و ترس بعد با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و خبر از ضرب و شتم و سرقت اموالش توسط چند نفر در بیابان‌های اطراف این شهر داد، کاربران ۱۱۰ با دریافت این خبر به درنگ موضوع را به پلیس آگاهی اعلام و در همین خصوص با توجه به حساسیت بالایی آن تیم ویژه مسئول رسیدگی به این پرونده شد.

کریمی ادامه داد: در ادامه تحقیقات مشخص شد، چهار نفر سوار بر دو دستگاه موتورسیکلت نیمه‌های شب شاکی پرونده را ربوده و در بیابان‌های اطراف شهر با ضرب و شتم و تهدید با سلاح شکاری اموال و وجوه نقدش را به سرقت برده و در ازای جانش تقاضای چهارز میلیارد ریال می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود افزود: با پیگیری‌های گسترده به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی، یکی از اعضای باند شناسایی و در عملیاتی هماهنگی و ضربتی در حاشیه شهر شاهرود دستگیر شد.

وی از بازجویی‌های دقیق و فنی از متهم خبر داد و اظهار داشت: با سرعت مثال‌زدنی مأموران چهار هم‌دست دیگر متهم که هنوز از دستگیری رفیق خود خبر نداشتند که دستبند پلیس بر دستان خود دیدند.

کریمی با اعلام کشف سلاح سارقان که در مخفیگاه یکی از متهمان مدفون شده بود تصریح کرد: اعضای باند محل تجمعشان یکی از کافه‌های شهر بود که همان‌جا نقشه شوم خود را طراحی کرده و به سراغ این شهروند می‌روند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اعلام سریع موضوع به پلیس از سوی شاکی پرونده را یکی از مهم‌ترین عوامل اقدام به‌موقع مأموران به سرانجام رسیدن این پرونده عنوان کرد و از عموم مردم خواست در این‌گونه موارد ضمن حفظ خونسردی مراتب را در کوتاه‌ترین زمان با پلیس در جریان بگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 473116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟