سردار "نورعلی یاری" فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در شب گذشته مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرستان ملکشاهی، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان برای بررسی موضوع اعزام و مشخص شد جوان 23 ساله ای به وسیله سلاح گرم به قتل رسیده است.

وی افزود: در بررسی بیشتر و تحقیقات اولیه از شاهدان عینی مشخص شد بدلیل اختلافات شخصی قاتل 16 ساله دست به چنین کاری زده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قاتل پس از به قتل رساندن این جوان متواری شده بود، تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه تیم های ویژه‌ای از پلیس آگاهی استان، شهرستان و همچنین سایر قسمت های انتظامی استان با همکاری بزرگان و ریش سفیدان تلاش های خود را در برای دستگیری و یا معرفی فرد قاتل آغاز کردند.

سردار یاری در ادامه با اشاره به اینکه اسلحه قاتل کشف و صاحب آن نیز دستگیر شده است، بیان کرد: با تلاش و پیگیری نیروهای انتظامی استان، وساطت ریش سفیدان و معتمدان محلی، قاتل 16ساله صبح امروز خود را به پلیس شهرستان ملکشاهی معرفی کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه پرونده این قتل در پلیس آگاهی شهرستان تشکیل و به عرض مرجع قضائی رسیده، اظهار داشت: تحقیقات گسترده پلیس برای بررسی جوانب این پرونده در حال انجام است و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی می شود.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: خویشتن داری، صبر و حوصله و همچنین استفاده از تجربیات و ظرفیت ریش سفیدان می تواند از بروز چنین حوادث ناگواری جلوگیری کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466017 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟