این مرد آبادانی توبه‌اش را شکست ! / عملیات پلیس در پاساژ جزیره + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل ماموران کلانتری 15 احمدآباد در جریان سرقت کش‌رو زنی از چند مغازه موبایل فروشی و ساعت فروشی در بازار امیری و احمدآباد قرار گرفتند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند و در تیم پلیسی در گام نخست به سراغ دوربین‌های مداربسته داخل مغازه ها رفتند و در این مرحله تصویر سارق شیک‌پوش که مردی 50 ساله بود به دست آمد.

تصویر متهم در اختیار مغازه‌داران قرار گرفت و ماموران به صورت نامحسوس شروع به گشت زنی در بازارهای امیری و احمدآباد کردند تا اینکه مرد جوانی که در گذشته نیز مغازه‌اش از سوی مرد شیک پوش هدف سرقت قرار گرفته بود با ماموران تماس گرفت.

صاحب مغازه ساعت فروشی ادعا کرد دزد مغازه‌اش بار دیگر به مغازه وی در پاساژ جزیره مراجعه کرده است که همین کافی بود تا ماموران خیلی زود در محل حاضر شده و دزد شیک پوش را دستگیر کنند.

مرد 50 ساله ابتدا خود را بیگناه می‌دانست اما وقتی در برابر فیلم‌های صحنه سرقتش در مغازه‌های موبایل و ساعت فروشی قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد.

این مرد که از دزدان قدیمی است در اعترافاتش گفت: سالها قبل توبه کردم و دیگر دزدی نمی‌کردم و همه افسران پلیسی که مرا دستگیر کرده بودند امروز یا فوت کرده یا بازنشسته شده بودند به همین خاطر با توجه به اینکه هزینه‌های زندگی‌ام زیاد شده بود دوباره تصمیم به سرقت گرفتم.

بنا به این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 460801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟