چرا سر این زن بریده شد؟ / جنین او را پلید دانستند+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا،نام جوزفین روزنتال کنار سر قطع شده ای از قرن 18 در موزه عجایب مرلین لندن نوشته شده است که از قرار معلوم بریدن سر این زن به خاطر ادعای بارداری بدون رابطه با هیچ مردی بوده است.

این زن که یک راهبه بود در حالی که بسیار جوان و زیبا بوده و ادعا می کرد، با هیچ مردی ارتباط ندارد، باردار شد.

سر قطع شده زن جن زده که بدون رابطه باردار شده بودماجرای واقعی زنی که ادعا می کرد بدون رابطه با هیچ مردی باردار شده است سوژه رسانه ها شد.

این داستان جادویی در روستاهای محلی پخش شد و پس از بررسی، اعلام شد که او باکره است، در صورتی که تمام شواهد با باردار بودن مغایرت داشت با وجود این، جوزفین کودک را شش ماهه باردار بود.

در این زمان داستان او به گوش ابوت رسیده بود و او را به مجلس عارفان احضار کردند پس از آن، او دوباره مورد بررسی قرار گرفت و اعلام شد که جوزفین به شکل عجیبی با وجود باکره بودن باردار است.

هنگامی که کودک متولد شدجوزفین در ماه هشتم از بارداری خود یک دختر را به دنیا آورد و به دلیل خونریزی شدید بعد از زایمان فوت کرد.

همچنین نوزاد کم وزن بود ،اما به زودی پس از زایمان بهبودی پیدا کرد و توسط راهبه ها مشتاقانه پذیرفته شد اما این اتفاق توسط شورای معارف ،مورد استقبال قرار نگرفت به گفته آنان تولد یک دختر به این شکل به معنای بی حرمتی می دانستند.

در جعبه چوبی که در موزه نگه داری می شود چهار شی پر اهمیت از او است که یک بخش آن جمجمه و چهره اش، یک بطری خون او که در یک ظرف شیشه ای نگه داشته شده و در یک برگ طلا قفل موهای او است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 459100 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟