سقوط زن 16 ساله از آمبولانس/ جنین چه سرنوشتی پیدا کرد؟ + عکس

پرسنلی که در حال انتقال یک زن جوان باردار از آمبولانس به بیمارستان بودند موجب سقوط Fall او از آمبولانس شدند به این دلیل ناشی ترین پرسنل آمبولانس در جهان نامیده شدند.

ناشی ترین پرسنل آمبولانس در جهان

ناشی گری و سهل انگاری پرسنل اورژانس رسانه ای شد،در این اتفاق زن باردار دوبار توسط تکنسین های اورژانس به زمین کوبیده شد.

تصاویری که به تازگی منتشر شده است یکی از ناشی ترین پرسنل آمبولانس جهان را در شهر " اوانکایو " پرو نشان می دهد. این افراد که در حال انتقال یک زن جوان باردار از داخل آمبولانس به بیمارستان بودند دو بار این زن بیچاره را از ارتفاع حدود 2 متری به پایین انداختند.

این حادثه Incident نخستین مرتبه زمانی رخ داد که پرسنل آمبولانس قصد داشتند این زن 16 ساله را روی برانکار قرار دهند که وی به پایین سقوط کرد. در مرتبه دوم نیز هنگامی که این زن را از روی زمین بلند کردند و قصد داشتند روی برانکار قرار دادند ناگهان وی بار دیگر از بالا به پایین سقوط کرد. یکی از کسانی که از نزدیک شاهد این ماجرا بود عکس هایی از این حادثه عجیب در مقابل بیمارستان " ال کارمن " تهیه کرد.

" مانوئل آدریان آکوستا " یکی از مدیران این بیمارستان گفت در حال حاضر این زن در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است و فرزند وی نیز با عمل سزارین بدنیا آمده است و کاملا سالم است.

گفتنی است؛ بنا به گزارش رسانه های محلی این زن به مدت 40 دقیقه در داخل آمبولانس سرگردان بود زیرا پرسنل آمبولانس از انتقال وی به داخل بیمارستان خودداری می کردند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 448487 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟