رفتار بد زن مو طلایی باعث شد سرش از تنش جدا شود+ عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مسئول کتابخانه ای در شمال کارولینا پس از درگیری با فردی ناشناس با ضرب گلوله کشته و جسدش در کنار ماشینش در خیابان رها شد.

جسد زن مو بلوند در خیابان

یک خانواده که قصد عبور از خیابان مذکور را داشتند با تماس با اداره پلیس Police به ماموران گفتند که با جسد زنی مو بلوند در حالی که سرش تا نیمه از گردن جدا شده و بدنش پر از خون است مواجه شدند.

پس از تماس، بازرس و ماموران پلیس به محل حادثه Incident اعزام شدند و با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات اولیه خود را آغاز کردند.

قربانی آمبر کلارک 41 ساله که مسئول کتابخانه عمومی این کشور بوده است پس از این که از محل کارش بیرون آمد مورد حمله مردی ناشناس قرار گرفت و پس از آن با شلیک گلوله و اصابت چاقو به گردنش کشته شد.

پلیس از طریق فیلم دوربین مداربسته کتابخانه متوجه شد قربانی قبل از قتل Murder با مردی سیاه پوست دچار درگیری شد و بعد از این که مرد ناشناس او را مورد تهدید قرار داد چند ساعت بعد جسدش در کنار ماشینش پیدا شد.

بازرس پرونده از طریق فیلم توانست هویت مظنون را شناسایی و اقدام به دستگیری وی کند.

رونالد سیع 56 ساله که در ارتباط با قتل آمبر کلارک دستگیر شد در اداره پلیس اعتراف کرد که زن جوان با او در کتابخانه به خوبی برخورد نکرد و باعث شد که او برای تخلیه خشمش او را مورد ضرب و شتم قرار دهد و بعد به طرز بی رحمانه ای او را به قتل برساند.

اکنون متهم در سلول انفرادی زندانی Prisoner است تا جلسه دادگاهش به زودی برگزار شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

قتل همسر زن دو دختر دوربین مداربسته همسایه فیلم

کدخبر: 444776 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟