به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، این بانوی 35 ساله به افسر بازجو گفت: 3 سال پیش به علت اعتیاد همسرم از او جدا شدم و حالا به همراه دو فرزند 4 ساله و 7 ساله‌ام، سربار زندگی مادر و برادرم هستم.

پس از جدایی از همسرم به وضعیت جسمانی خودم حساس شدم، چون از ظاهرم رضایت نداشتم به همین خاطر به‌دنبال راهی می‌گشتم تا لاغر شوم.

مدام در فضای مجازی و تلگرام Telegram به‌دنبال راهکاری ساده بودم تا اینکه در یک گروه تلگرامی با فردی به‌عنوان مشاور تغذیه آشنا شدم. تا به تناسب اندام Fitness برسم این مشاور تقاضا کرد عکسی از بدنم بگیرم و برایش بفرستم تا برای لاغری راهنمایی‌ام کند.

بتدریج این مشاور تغذیه از سادگی من سوء‌استفاده کرد و با درخواست‌های مکرر از من خواست عکس‌های مختلف از قسمت‌های مختلف بدنم تهیه کنم و در نهایت تصویر کاملی از بدنم برایش فرستادم تا بتواند نسخه دارویی مناسبی برایم تجویز کند.

مدتی از این موضوع گذشت، یک روز در حال خواندن مطالبی درباره همین گروه مشاوره‌ای تغذیه، متوجه درگیری لفظی یکی از اعضای گروه با همین مشاور تغذیه شدم، بلافاصله با دیدن پیام‌های رد و بدل شده به صفحه شخصی (PV) فرد معترض رفتم و علت را پرسیدم، او گفت مشاور تغذیه‌ای که این گروه را تشکیل داده یک مشاور قلابی و کلاهبردار است و از این طریق ضمن برقراری ارتباطات نامتعارف با اعضا، از آنها عکس‌هایی نگه داشته و در نهایت اقدام به اخاذی می‌کند.

تازه فهمیدم که چه بلایی به سرم آمده و وقتی مشاور تغذیه متوجه شد که قضیه را فهمیده‌ام، تهدیدم کرد که در صورت عدم رابطه پنهانی با وی، اقدام به انتشار عکس‌های خصوصی‌ام خواهد کرد. من نیز بلافاصله به پلیس مراجعه و از وی شکایت کردم.

به گزارش پلیس با اقدام به‌موقع این زن و پیگیری‌های کارشناسان مرکز مشاوره و پلیس فتا متهم دستگیر شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444503 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟