66

به گزارش رکنا، یک مادر جوان آمریکایی ادعایی را مبنی بر آزار و اذیت  خود در یکی از هواپیماهای خطوط هوایی آمریکا مطرح کرده است.

" آئوبری لین" 32 ساله مدعی است هنگامی که در تاریخ 16 ژوئن سال 2017 از شهر فینیکس در ایالت آریزونا به شهر نیویورک با یک هواپیمای شرکت " امریکن ایرلاینز " پرواز می کرد در سرویس بهداشتی مورد آزار و اذیت یکی از مسافران قرار گرفته است. بنا به ادعای این زن این مسافر مرد در صندلی کنار او نشسته بود و خدمه هواپیما مقداری نوشیدنی الکلی در اختیارش قرار داده بودند. او می گوید هنگامی که به سرویس بهداشتی مراجعه می کرد این مرد او را تعقیب کرده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.

خانم لین می گوید او برای دیدار با یکی از اقوامش شب هنگام با یک پرواز راهی نیویورک بود که توسط مردی که در کنار او نشسته بود در سرویس بهداشتی هواپیما مورد اذیت و آزار قرار گرفته است.

او می گوید خدمه پرواز را در جریان این اتفاق قرار داده اما آنها تنها اقدام به انتقال او به یک صندلی در عقب هواپیما کردند. بنا به ادعای این زن او پس از فرود هواپیما در فرودگاه به بیمارستان منتقل شد اما مرد متجاوز Rapist که او نامش را نمی داند بدون اینکه توسط پلیس Police فرودگاه بازداشت شود فرودگاه را ترک کرد.

این زن بدلیل آنکه پرسنل هواپیما نتوانستند از او در این پرواز محافظت کنند شکایتی را علیه این شرکت هواپمایی ارائه کرده است. بنا به ادعای آئوبری مسئولان امریکن ایرلاینز مبلغ 5000 دلار را برای ادعای مزاحمت به او پیشنهاد کرده بودند.

این در حالی است که سخنگوی امریکن ایرلاینز اعلام کرد شرکت او در جریان ادعای این زن قرار گرفته اما ادعای او مبنی بر اذیت و آزارش در داخل هواپیما را کاملا رد می کند.

گفتنی است؛ در حالی که دیلی میل ضمن تماس با FBI نیویورک خواستار توضیح در مورد این حادثه Incident شده است، پلیس محلی نیویورک اظهار نظر در این مورد را به تحقیقات بیشتر در مورد آن موکول کرده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 432996 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟