جزییات تجاوزی عجیب در ماشین شاسی بلند+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، معلم زیست شناسی پسران 14 و 15 ساله را اغفال کرده و در داخل خودرو شاسی بلند خود با آن ها رابطه جنسی برقرار می کرد.

این زن که لیندسی آندرسون نام دارد و 27 ساله است با شکایت مادر یک پسر 15 ساله که مدعی بود شده بود فرزندش از سوی این زن مورد سو استفاده جنسی قرار گرفته بود، بازداشت شده است.

پلیس این زن را پس از پایان یافتن کلاس درس و در حالی که یک قربانی دیگر که پسر 14 ساله بود را به سمت خودرواش می برد، بازداشت کرد.

آندرسون – متهم – ابتدا به جرم Crime تعرض به دانش آموز 15 ساله متهم شد و پس ازآن خانواده یک پسر 14 ساله دیگر نیز با شکایت مشابه پرده از روابط شیطانی این زن با پسران نوجوان برداشت.

دو پسر نوجوان که نامشان اعلام نشده است به پلیس Police گفتند که این زن که معلم زیست شناسی آنان بوده است با بهانه های مختلف آنان را به داخل خودروی شاسی بلند خود برده و اقدام به تعرض با آنان کرده است.

براساس گزارش پلیس، رابطه نامشروع او با دانش آموز 15 ساله وقتی برملا شد که مادر قربانی که نگران رفتار فرزندش و رابطه اش با لیندسی بود ،به پلیس شکایت کرد و در پی این شکایت قربانی دوم نیز که دانش آموز 14 ساله بود به پلیس شکایت و خانواده های این دو قربانی خواستار مجازات این معلم بی شرم شدند.

پلیس به قاضی Judge دادگاه گزارش دادند که متهم در طی 2 سال با قربانیان خود رابطه نامشروع داشت و این متجاوز Rapist اهل لینویز شیکاگو دو قربانی خود را پس از کلاس درس برای تعرض به داخل خودرو شاسی بلندش می برده است.

قاضی دادگاه اعلام کرد که متهم به جرم 2 مورد تعرض محاکمه خواهد شد.

متهم به دستور قاضی در بازداشت است و در صورتی که بتواند جریمه 100 هزار دلاری را پرداخت کند می تواند تا زمان محاکمه از زندان آزاد شود.

وکیل مدافع این متهم به رسانه ها گفته است که اقدام این معلم درست نبوده است اما در این رابطه شیطانی زور و اجباری نبوده است و نباید اتهام تعرض و تجاوز Rape را به موکلش نسبت داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 416138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟