به گزارش گروه حوادث رکنا، سیمه، زن جوان در مقابل بازپرس قرار گرفت و گفت: روزی که قرار بود او برای ثبت نام خواهرم در دانشگاه به شهر دیگری برویم من هم همراه او رفتم تا در شهر غریب تنها نباشد. پس از آن که خواهرم در خوابگاه دانشجویی مستقر شد من با اتوبوس راهی شهرمان شدم.

این زن ادامه داد: داخل اتوبوس ناگهان پسر جوانی که در صندلی پشت سر من نشسته بود به من ابراز علاقه کردم و من که تحت تأثیر قرار گرفته بودم پاسخش را با یک بیت شعر دادم و بدین ترتیب ارتباط من و سامان آغاز شد. وقتی سامان فهمید که من متأهل هستم خیلی ناراحت شد و در حالی که بغض کرده بود گفت برای آن که بتوانیم با هم ازدواج کنیم من باید از همسرم جدا شوم.

وی بیان کرد: با آن که دختر خردسالی هم داشتم، اما نمی توانستم به ارتباط خیابانی خودم با سامان پایان بدهم. به همین خاطر با شوهرم سر ناسازگاری گذاشتم و او را مجبور کردم تا به صورت توافقی از همدیگر جدا شویم. او که به ارتباط من با سامان پی برده بود به ناچار با خواست من موافقت کرد و ما از هم جدا شدیم و من به خانه پدرم بازگشتم.

سیمه در ادامه اظهار کرد: در این مدت به خواسته سامان و به بهانه شناخت بیشتر پنهانی به صیغه او درآمدم و چندین بار به خانه مجردی او رفتم و هرکاری که خواست برایش انجام دادم تا از من راضی باشد.

وی گفت: منتظر ماندم تا او به طور رسمی از من خواستگاری کند ولی سامان پس از آن که مدتی از من سوء استفاده کرد آب پاکی را روی دستم ریخت و گفت نمی تواند با من که صاحب دختری هستم و به سادگی با هر کسی دوست می شوم، ازدواج کند. این در حالی بود که فهمیدم از سامان باردار هستم.

این زن ادامه داد: وقتی اعضای خانواده ام در جریان ماجرا قرار گرفتند، برادر بزرگ ترم که خیلی عصبانی شده بود چاقویی برداشت و به سراغ سامان رفت. چند ساعت بعد، خبردار شدیم که برادرم به اتهام قتل سامان دستگیر شده است. سپس پلیس به سراغ من آمد و من را هم دستگیر کرد.

بازپرس پرونده در ادامه دستور انتقال این زن به مقر پلیس آگاهی را داد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سهیلا شوهر داشت اما تسلیم 100 دلاری مرد عرب شد!

فیلم لحظه رفتار بیشرمانه زائران عراقی در مشهد!

آخرین خبر از سرنوشت تلخ پرنیای 2/5 ساله کرجی + عکس

دستگیری عامل اصلی پرونده ضاربان پلیس راهور شیراز + فیلم

دردسر ازدواج برای دختر نخبه کنکور / نوشاد از همان دوران نامزدی مرا تحریم کرد

این 3 بچه محل مخوف آبادان را به هم ریخته بودند؟! + عکس

خواهرم با عشوه گری با خواستگار من ازدواج کرد

مهدیه در خانه خاله خانم شبی 300 هزار تومان می گرفتند!

امیر را جایگزین شوهرم کرده بودم ! / مرد بی نوا وقتی فهمید دنیا روی سرش خراب شد

این دختر پلنگ شیطون پسر بود!

فرزانه و بهاره اسدی دوست دارند روزی پلیس دنبال‌شان کند ! + عکس

زن تهرانی در چنگال مرد شیطان صفت / شلیک پلیس در خیابان خلوت و تاریک

مردی سر زن خائنش را برید! / عروس خانم صحنه بدی در خانه دید! +عکس

تجاوز خونین پسر همسایه به شیلا 11 ساله در اتاق خواب + عکس

 

کدخبر: 412941 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟