8349915_654

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بیش از 100 دانشجوی سابق یک دانشگاه دولتی در ایالت اوهایوی آمریکا اعلام کردند که از سوی پزشک Doctorاین دانشگاه که در سال 2005 خودکشی Suicide کرد، مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند.
جزئیات درباره رسوایی جنسی دکتر «ریچارد استراس» زمانی فاش شد که 5 نفر از دانشجویان سابق این دانشگاه به دلیل سوءاستفاده جنسی از آنها و عدم پیگیری مقامات دانشگاه در خصوص این موضوع، شکایت کردند.

8349916_225
گزارش‌ها حاکی از آن است که این دانشجویان «جیم جردن»، نماینده اوهایو در مجلس نمایندگان آمریکا را که در آن زمان دستیار مربی کشتی دانشگاه اوهایو بود را هم به دلیل اطلاع داشتن از این رسوایی جنسی و بی‌توجهی به آن متهم کردند. این درحالی است که این نماینده جمهوری خواه همه اتهامات را تکذیب کرد.
ریچارد استراس در دهه‌های 1970، 80 و 90 پزشک دانشگاه اوهایو برای حوزه‌های مختلف ورزشی بود. وی در سال 1998 بازنشسته شد و در سال 2005 خودکشی کرد. مطرح شدن اتهامات علیه این پزشک از ماه آوریل سال جاری میلادی آغاز شد، یعنی زمانی که دانشگاه اعلام کرد تحقیقاتی را علیه یکی از پزشکان سابق آغاز کرده است.

8349946_426
بنابر اعلام این دانشگاه، در مصاحبه‌هایی که با حدود 200 دانشجوی سابق شد، مشخص گردید که بیش از 100 دانشجو قربانی سوء استفاده جنسی این پزشک شده اند. این دانشگاه همچنین اعلام کرد که این اتهامات جنسی مربوط به سالهای 1979 تا 1997 است و دانشجویان سابق حوزه های ورزشی مختلف و حتی بیماران این پزشک مورد سوء استفاده جنسی ریچارد استراس قرار گرفته اند.
در سالهای اخیر، رسوایی های جنسی مشابه گریبان مقامات عالی رتبه چندین دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی آمریکا را گرفته است. از جمله این دانشگاه ها می توان به دانشگاه دولتی پنسیلوانیا، دانشگاه دولتی میشیگان و دانشگاه جنوب کالیفرنیا اشاره کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ترور طلبه سروآبادی جلوی چشمان خانواده اش + جزییات

قاتل ندا و قاتل محمد حسین کوچولو فردا در مشهد اعدام می شوند + جزییات و عکس

فوری/ وحشتناکترین عکس از یک جسد داخل باغی در رشت

اولین عکس از فرهادمجیدی در مراسم ختم پدر

وحشت در آسمان / بال هواپیما آتش گرفت! + تصویر

اقدام جسورانه 2 دختر زیبا در چنگال باند منحرف!

عامل ایرانی حمام خون در آلمان کیست؟!

این دختر 12 سال برده ناپدری منحرف بود / تولد مخفیانه 4 بچه +عکس

حادثه وحشتناک در کاروان عروسی + تصویر

پریا 20 ساله مادر بچه دانیال 16 ساله شد!

در اینجا اجساد مرده ها را از صخره ها آویزان می کنند! + عکس عجیب

فاضل به زینب می گفت بدنت را تکه تکه خواهم کرد! / وحشت از شلاق اسب!

بهرام 22 ساله کی بود؟! / پشت دیوارهای باغ جویبار چه گذشت ؟! + عکس

جزییات تجاوز دراکولا به دختران 4 ساله + عکس

 

کدخبر: 399522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟