به گزارش گروه ورزشی رکنا، درحالی‌ که ایران در آخرین بازی هفته چهارم مقابل آمریکا شکست خورد، ایگور کولاکوویچ که معمولا با چهره‌ای آرام دیده می‌شود، در مصاحبه‌ای به انتقاد تند از رفتار آمریکایی‌ها پرداخت. او علاوه بر این‌که به صادرنشدن روادید سرپرست تیم‌ملی و ٢ بازیکن تیمش اعتراض کرد، از رفتار عجیب پلیس Police FBI در هنگام ورود کاروان ایران به شیکاگو پرده برداشت.

ماجرا از این قرار بود که هنگام ورود والیبالیست‌های ایرانی به آمریکا، بازیکنان با وجود خستگی فراوان به یک اتاق کوچک توسط پلیس FBI هدایت شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند. این بازجویی حدود ٣ساعت به طول انجامیده و طی آن سوالات عجیب از بازیکنان پرسیده شده و حتی عکس‌هایی به آنها نشان داده شده که آیا این افراد را می‌شناسند یا خیر. به گفته کولاکوویچ، در همین حین بازیکنان تیم لهستان با لبخند و بدون این‌که مشکل خاصی وجود داشته باشد، فرودگاه را به مقصد هتلشان ترک کردند!

درهمین رابطه با احمد ضیایی، رئیس فدراسیون والیبال تماس گرفتیم که او هم بشدت از رفتار آمریکایی‌ها انتقاد کرد و به «شهروند» گفت: «چرا باید بازیکنان را با آن خستگی به یک اتاق دربسته ببرند و ٣ساعت سوال‌های نامربوط از آنها بپرسند؟ البته این تنها مشکل ما نبود و قبل از این هم ویزای ٣ عضو تیم ما صادر نشد. رفتار زشت آمریکایی‌ها با اعضای تیم‌ملی ایران کاملا واضح است و کسی نمی‌تواند آن را لاپوشانی کند.»

این رفتارها درشرایطی با واکنش منفی ایرانی‌ها همراه بوده که ضیایی معتقد است؛ در جریان سفرهای سال‌های اخیر بازیکنان آمریکایی به ایران به بهترین شکل با آنها برخورد شده است: «آخرین‌باری که آمریکایی‌ها می‌خواستند به ایران بیایند، نماینده ما در واشنگتن به اردوی تیم‌ملی آمریکا رفت و ویزای آنها را صادر کرد، چون فدراسیون والیبال این کشور گفته بود باید برای سفر به واشنگتن هزینه زیادی پرداخت کند. این کارهایی که آمریکایی‌ها کردند، بازیکنان ما را بیش از حد به هم ریخت.»

حالا که ایران با شکست مقابل آمریکا شانس حضور در مرحله نهایی را از دست داده اما به ‌نظر می‌رسد قرعه بد و جهانگردی یک‌ماهه در کنار مسائل سیاسی یکی از دلایل نتایج ضعیف تیم کولاکوویچ در لیگ ملت‌های ٢٠١٨ بود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پسر عرب در حمام بود که رقیه و زینب سراغش رفتند! / پلیس مشهد عاملان را دستگیر کرد

وقتی داخل خانه شدم زنم و دوستش را در حال هم جنس بازی دیدم!

راحله 17 ساله یک روز گمشده را کجا بود؟! + عکس

عجیب ترین قتل تاریخ ایران! + تصویر

درخواست طلاق صدیقه بخاطر 17 سال شب ادراری شوهرش!

نوعروس خائن خود را به جوان دانشجو مطلقه معرفی کرد!

ازدواج مرد86 ساله با دختر 24 ساله تهرانی / یک خیریه او را معرفی کرد!

قتل زن جوان در خانه فساد! + عکس 2 قاتل در محاصره پلیس مشهد

کبوتری که هواپیما فوتبالیست های سعودی را آتش زد + عکس

دستگیری مرد جگرکی با 3 هزار شیشه مشروب در تهران+ عکس

نقشه نصاب ماهواره برای زن و دختر تنها در خانه

خفت‌گیری از دانشجویان در تهران با طناب دار! + عکس

گزارشی از حرمسرایی پادشاه که دختران 16 ساله بردگی می کردند +عکس

محکوم شدن سوسن 22 ساله به شلاق / او همراه پسر جوانی در خارج از شهر دستگیر شد

 

کدخبر: 390506 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟