حجم ویدیو: 3.05M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک کارگر شیرینی فروشی در هند به جرم Crime تجاوز و قتل Murder دختر 4 ساله ای دستگیر شد.

کارگر 24 ساله شیرینی فروشی در اعترافاتش گفت: من در یک شیرینی فروشی در دهلی کار می کردم و صاحب کارم که رئیس قنادی بود یک دختر 4 ساله داشت.

من از زمانی که مشغول به کار شدم از روی هوی و هوس توجه زیادی به دختر بچه صاحب کارم داشتم و منتظر فرصت بودم تا نیت خود را عملی کنم.

وی ادامه داد : دختر بچه گاهی اوقات که همراه پدرش به مغازه می آمد از غفلت او و بقیه سواستفاده می کردم و به بهانه کمک به من در تزیین کیک او را به زیر زمین می بردم و آزار و اذیت می کردم.

روزی دختر بچه جلوی مغازه در حال بازی بود که از پدرش اجازه گرفتم تا با من داخل مغازه بماند و بازی کند و بهانه آوردم که چون دوستش دارم و بچه خوبی است دوست دارم کنارم باشد.

پدرش از آنجایی که خیلی به من اعتماد داشت سریع قبول کرد. نزدیک غروب او را از جلوی در مغازه با اصرار داخل مغازه و زیر زمین بردم و اول با ملایمت با او برخورد کردم ولی وقتی دیدم خیلی مقاومت می کند و قصد ندارد مرا راضی کند ، دست و پا و دهانش را بستم و به اجبار و زور، طوری که خودم هم دوست داشتم اذیت و آزار کرده و به او تجاوز Rape کردم .

کارگر شیطان صفت ادامه داد: وقتی فهمیدم از شدت درد و خونریزی بی هوش شده ترسیدم و چون میدانستم به پدرش موضوع را گفته و مرا لو میدهد او را با چاقو کشتم و تکه تکه کردم و بعد خیلی آرام و دور از چشم مردم او را داخل کیسه گذاشته و به بهانه حمل آرد به داخل ماشین او را در صندوق عقب ماشین گذاشتم. بعد از این که از مغازه و خیابان دور شدم متوجه شدم تمام این صحنه ها از دوربین مداربسته داخل خیابان و مغازه ضبط شده و من حواسم نبوده و چون آن موقع در حال و هوای خودم نبودم توجهی به این قضیه نکردم.

در گزارش این پرونده آمده ؛ پدر و مادر دختر وقتی به مغازه آمدند با در بسته مواجه شدند و سعی کردند هرجوری شده با کارگر مغازه تماس بگیرند اما در دسترس نبود. آنها با نگرانی با پلیس Police تماس گرفتند و گفتند دخترشان گم شده و آخرین بار با کارگر مغازه دیده شده که داخل مغازه رفته اند.

 در تحقیقات محلی پلیس همسایه ها گفتند که کارگر شیرینی فروشی را دیده اند که با یک کیسه روی دوش و با خودرو با حالتی هراسان محل را ترک کرده است.

پلیس با بازبینی فیلم دوربین های مداربسته توانست چهره قاتل متجاوز که همان کارگر شیرینی فروشی بود را شناسایی کرد.

کارگر شیرینی فروشی وقتی به مغازه برگشت به صورتی برخورد می کرد که انگار از چیزی خبر ندارد و فقط یک کیسه آرد از مغازه برده بود.

غافل از این که پلیس فیلم ها را دیده و مطمئن بود که گم شدن دختربچه کار او است. ماموران پلیس قاتل را در حضور پدر دختر بچه مورد بازجویی قرار دادند که پدر مقتول به خاطر دروغ های قاتل او را مورد ضرب و شتم قرار داد و مرد متجاوز به حرف آمد و پرده از جنایتش برداشت.

پدر دختر در دادگاه گفت: ما قاتل را از بچگی می شناختیم و چون از وضعیت بد مالی اش خبر داشتم او را در مغازه خودم مشغول به کار کردم و به تازگی تصمیم گرفته بودیم که برایش زن بگیریم. من خیلی وقت ها متوجه نگاه های کثیفش به دخترم شده بودم اما به خودم تلقین می کردم که فکر من مسموم است و چنین چیزی نیست اما الان خیلی پشیمانم که چرا زودتر متوجه نشدم.

قاضی دادگاه گفت : متاسفانه قتل و تجاوز به دختربچه ها در هند خیلی زیاد رایج شده و ما سعی می کنیم از زیاد شدن این جنایت Crime ها جلوگیری کنیم و به زودی حکم این کارگر شیطان Evil صفت را اعلام می کنم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

محمد حسین فنایی در زاهدان شهید شد + جزییات

وحشت از مرگ در 3 برج بلند کرج! / علت چیست؟! + عکس

سم مورچه برای رهایی از غر غر های زنانه + عکس

مجازات زندان برای مادری که دخترش را فروخت + عکس

آخرین خبر از زنان اسید سوخته اصفهان/ خبری از دستگیری اسیدپاش سریالی نیست

همدانی ها مقصر مرگ یک مرد را از زندان نجات دادند!

انتقام جالب ملکه انگلیس از رفتارهای تحقیر آمیز ترامپ + عکس

سلفی تلخ زن و شوهر لاکچری با جسد پسر 4 ماهه شان+عکس

محمد حسین فنایی در زاهدان شهید شد + جزییات

دستگیری یکی از مفسدان واردات خودرو + عکس

تصویر لحظه کتک خوردن دزد هفت تیرکش بانک از مردم وام ندادند دزد شدم + گفتگو

مردی در کوهستان ساکت و بکر فنوج + عکس

لحظه انفجار بمب در بدن یک مرد!+ تصویر

تجاوز مهراب در خانه مجردی اش به زهرا! / من عاشق بودم اما..

رمال دروغ های خودش را باور کرد و بدجوری مُرد! +تصاویر

در پارتی شبانه گنده لات های مازندران چه گذشت؟! + جزییات

این مرد هولناک ترین فیلم قتل زنی در وسط خیابان را رقم زد +‌ جزییات

فوری /خواننده پاپ ایران دستگیر شد / چند زن شاکی هستند!+ عکس

کدخبر: 386558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟