جسد زنی بیوه در خانه اش پیدا شد + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، جسد زنی بیوه در حیاط خانه اش پیدا شد.

طبق گزارشات پلیس Police جسد رزینا کولیمن 85 ساله در حالی که از شدت خونریزی ضربات چاقو کشته شده بود در حیاط خانه اش پیدا شد. همسایه ها می گویند رزی زن بسیارمهربان و دوست داشتنی بود و چندسالی هست که همسرش را از دست داده و هیچ فرزندی ندارد.

به تازگی مرد 65 ساله ای عاشق او شده بود و به او ابراز علاقه می کرد اما رزی به هیچ عنوان حاضر نبود با او باشد و ازدواج کند ، او معتقد بود چون سنش بیشتر است این اصلا برای مرد خوب نیست اما مرد عاشق به هیچ عنوان حاضر نبود دست از سر رزی بردارد و گاهی حتی رزی را به قتل Murder تهدید می کرد که اگر با من ازدواج نکنی تو را خواهم کشت.

یکی از دوستان رزی در اعترافات گفت: رزی به دلیل محبت و آرامشی که در وجودش بود برای خیلی ها عزیز و خواستنی بود اما این مردی که به تازگی با رزی آشنا شده بود اصرار شدیدی به ازدواجشان داشت و چون بارها رزی را تهدید کرده بود امکان دارد که قتل هم کار او باشد.

پلیس پس از تحقیقات توانست مرد را دستگیر کند اما او در جلسه اعتراف مانند دیوانه ها فقط به رو به رو زل می زد و اشک میریخت اما پلیس احتمال می دهد که شاید درصد کمی کار او باشد اما در حال بررسی دقیق تر این پرونده است.

 

کدخبر: 384029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟