زهره زن جوان دلشکسته در راهروی دادگاه خانواده ادامه می دهد: بعد از فوت مادرم زندگی ام تیره و تار شد و ابرهای سیاه بر زندگی ام شروع به باریدن کردند. پدرم که سن و سالی از او گذشته بود به خاطر این که توان جمع و جور کردن اوضاع زندگی و کارهای خانه را نداشت با یک زن جوان و بدخلق ازدواج کرد. در همان دیدار اول از نگاه های آزار دهنده نامادری ام متوجه عمق کینه و عداوت او شدم. با این که 11سال بیشتر نداشتم اما نامادری ام با تحت فشار قرار دادن پدر پیر و ناتوانم من را در قبال دریافت شیربها به عقد مردی که جای پدربزرگم بود، درآورد. در واقع نامادری ام من را به ثروت و دارایی آن مرد مسن فروخت و توجهی به سن، علایق و کودکی ام نکرد.

من که هنوز از زندگی مشترک چیزی نمی فهمیدم پا در خانه مردی گذاشتم که هیچ سنخیتی از نظر سنی، روحی و روانی با من نداشت. همسرم توقعاتی از من داشت که از یک زن با تجربه بر می آمد. هم سن و سال هایم مشغول بازی های کودکانه شان بودند و به مدرسه می رفتند و من باید به جای کودکی کردن خانه داری می کردم و نیازهای شوهر خمیده و پا به سن گذاشته ام را برآورده می کردم. بودن در کنار شوهرم برایم عذاب آور و تنها چیزی که او داشت مال و ثروت زیاد بود. تا به خودم آمدم دیدم به جای بازی با عروسک هایم باید مادری کنم و پناهگاه یکی دیگر شدم.

زندگی سختی را بعد از تولد فرزندم تجربه کردم و یاوری نداشتم. پدرم بعد از مدتی فوت کرد و در این دنیای خاکی کسی برایم نماند جز یک شوهر پیر و درمانده که خودش را به زور پول سرپا نگه داشته بود. شوهرم به خاطر سن زیادش خیلی غر می زد و بد اخلاقی می کرد و زمانی که با اعتراض من روبه رو می شد با عصایش چنان بر فرق سرم می کوبید که از هوش می رفتم.

دیگر تحمل مردی را که بیشتر به پرستار احتیاج داشت، نداشتم و با بخشیدن مهریه ام به دادگاه خانواده آمده ام تا با درخواست طلاق از این زندگی سرد و بی روح رهایی یابم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به مریم  13 ساله در خانه پدری / به مادرم پشت کردم و ..!

نرگس را به حمام بردم و داخل وان بود که ..!

امیر به من و سیامک گفت برای خودتان قبر بکنید و .!

باخت زندگی در قمار اینترنتی / هشدار سرهنگ علی کریمی

زن مهرداد با شوهرم من خیلی صمیمی شده و ..! / بابک نسبت به این زن تعصب دارد و ..!

مادر بچه هایم راه کثیفی رفت و من در دام زن مطلقه ای افتادم

ناهید از کثافت کاری هایم خسته شد و..!

سیمین زن مطلقه ای بود که در هتل تن به بی شرمی مردمسافر داد و..!

گواهینامه نداشتن مهدی قائدی دردسر ساز شد؟/چه کسی پشت فرمان بود؟+عکس

بسکتبالیست مشهور و همسرش در سانحه رانندگی جان باختند +تصاویر

گفتگو با جوانی که با یک دختر زندانی ازدواج کرد / سیما عروس زندان شد!

دختر 8 ساله مادرش را با مردان کثیف می دید تا اینکه..!

کدخبر: 353057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟