سر شب بود که سعید با حرفهای شیطانی خواست مرا آزار دهد که ..! / او گفت قبلا این بلا را سر 2 تن دیگر آورده است + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، رسیدگی به این پرونده از 27 شهریور سال 95 به دنبال پیدا شدن جنازه خونین یک پسر 20 ساله در اتاقک نگهبانی یک کارگاه رویه کوبی مبل در دماوند در دستور کار پلیس Policeقرار گرفت.
شواهد نشان می داد قربانی جوان که سعید نام دارد بر اثر اصابت جسم سخت به سرش جان سپرده است. پلیس به بررسی پرداخت و دریافت این پسر برای دیدن دوستش امین به اتاقک نگهبانی آمده بود و همزمان با این ماجرا امیر به طرز مرموزی ناپدید شده است.
فرضیه دست داشتم امین در جنایت Crime قوت گرفته بود که 20 روز بعد این پسر 18ساله به پلیس آگاهی رفت و تسلیم پلیس شد.
وی در بازجویی ها به قتل Murder اعتراف کرد و گفت: سعید را کشتم چون 5سال قبل در یک خوابگاه مرا آزار داده بود.
این پسر در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در جلسه رسیدگی به پرونده اولیای دم برای وی حکم قصاص خواستند.
سپس امین به تشریح جزییات ماجرا پرداخت و گفت: من اهل یکی از روستاهای شیروان هستم تا پنجم ابتدایی بیشتر درس نخوانده بودم که 5 سال قبل از این ماجرا به تهران آمدم و در یک خوابگاه مشغول به تحصیل شدم. سعید هم که اهل یکی از روستاهای شیروان بود همراه دوستانش به آنجا آمده بود. او دوسال از من بزرگتر بود که یک شب در خوابگاه مرا آزار داد. او این ماجرا را برای سایر دوستانم گفته و آبرویم را برده بود ولی من از او می ترسیدم و به همین خاطر سکوت کرده بودم.
این متهم ادامه داد: 5 سال از این ماجرا گذشته بود و من تحت تاثیر این موضوع به افسردگی مبتلا شده بودم. یکی از دوستانم می گفت سعید همه جا آبرویم را برده است. دیگر تحمل ین زندگی را نداشتم که به فکر انتقام جویی افتادم. من که در این مدت در کارگاه رویه کوبی مبل کار می کردم از طریق دوستانم شماره تلفن سعید را پیدا کردم و با او تماس گرفتم اما خودم را یکی از دوستان قدیمی‌اش جا زدم.
وی گفت: با او قرار گذاشتم اما وقتی سعید سر قرار آمد مرا نشناخت و گفت در این سالها چهره ام تغییر کرده است.برادر سعید هم همراه ما بود اما بعد از دقایقی ما را ترک کرد.
من سر صحبت را با او باز کردم.او از خاطرات دوران خوابگاه به من گفت و توضیح داد که در آن سالها یکی از بچه ها را در سرویس بهداشتی و دیگری را به نام امین داخل اتاق آزار داده است. شوکه شدم. اشک در چشمانم جمع شد اما باز هم سکوت کردم. صبح روز بعد او را به اتاقک نگهبانی ام در کارگاه دعوت کردم. ما با هم قلیان کشیدیم. هندوانه آورده بودم که او یکباره چاقو را از داخل سینی برداشت و به من حمله کرد. قصد آزار مرا داشت که با میله ای به سرش زدم و فرار Escape کردم. اما دقایقی بعد به خاطر آوردم که گوشی موبایلم را جا گذاشته ام. من به آنجا برگشتم و چند عکس از جنازه انداختم. همان لحظه احساس کردم عقده های چند ساله ام باز شده و به آرامش رسیده ام. عکس های جنازه را از طریق تلگرام Telegram برای یکی از دوستانم که ماجرای زندگی ام را می دانست ارسال کردم و گریختم.
این متهم ادامه داد: سعید زندگی ام را تباه کرده بود. پدرم از سالها قبل معتاد Addicted بود و من از کودکی شیره می کشیدم اما بعد از این ماجرا به دام اعتیاد شیشه افتادم. حالا هم به افسردگی شدید مبتلا هستم و بسیاری از خاطرات گذشته ام را فراموش کرده ام.
بنا به این گزارش، در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و سرانجام دیروز امین را به قصاص محکوم کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری 2 جوان شیطان صفت در پیروزی تهران / آن دو در شب یلدا چه می کردند؟! + عکس

زنی در جشن کریسمی مادرش را خورد + عکس

آزار و اذیت 4 دانش آموز تهرانی توسط مربی شیطان صفت فوتبال

خنده دار ترین مرگ یک مرد را ببینید + فیلم و عکس

سیلی وحشتناک خواننده مشهور به صورت همسرش دردسر ساز شد + فیلم و عکس

وقتی مجردی و با دختر خاله ام به کیش رفتم / پسری لاغر اندام روی صحنه آمد و ..!

فیلم لحظه تعقیف و گریز پلیس با دزد پرشیا سوار در جنوب تهران

عاشق زن شوهردار شدم! / ترانه برای تسلیم شدن در برابر من شرط عجیبی گذاشت و ..! + عکس

مرگ تلخ یک زن باردار در زلزله شب گذشته تهران / 97 تن مجروح شدند

استادیوم آزادی چند ساعت بعد از زلزله تهران + فیلم

حادثه عجیبی که در خلوتگاه دختر 19 ساله با مرد 24 ساله رخ داد!

شوهرم سر زده از خارج آمد و حالا به عنوان زن فاسد از من شکایت کرده است / دختر خاله ام مرا فروخت!

7 سال زندان به خاطر پرونده سیاه برای هنرپیشه معروف مرد سریال گلی+ عکس

سندی عجیب از پرونده آلودگی هوای تهران در سال 1348

نگهداری از قرآن تاریخ در ایران داخل اتاقک شیشه ای ضد گلوله / دزدان چندین بار آن را سرقت کند ولی ..!+ عکس

پرسه های شیطانی مردان توریست عراقی در اروند / دختران و زنان آبادانی ناراحت هستند + فیلم

کدخبر: 339019 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟