آشوبی در دلم برپا شده بود، می ترسیدم حادثه Incident ناگواری اتفاق افتاده باشد به همین دلیل قدم هایم را تندتر برداشتم تا به منزل برادرم برسم اما ناگهان وحشت زده در جایم میخکوب شدم چرا که ...

این ها بخشی از اظهارات مردی بود که با اشاره به دست نوشته خون آلود، زنان برادرش را مظنون حادثه تلخ معرفی می کرد او که در سوگ از دست دادن برادر 26 ساله اش سیاه پوش بود، به کارشناس و مددکار اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: برادرم بعد از پایان مقطع راهنمایی دیگر به تحصیلاتش ادامه نداد و وارد بازار Store کار شد او بعد از پایان خدمت سربازی ازدواج کرد اما بنا به دلایل مختلفی زندگی او دچار بحران شد و اختلافات شدیدی با همسرش پیدا کرد.

آن ها هیچ گونه تفاهم و سازگاری اخلاقی نداشتند و مدام بر سر مسائل کم اهمیت و بی ارزش با یکدیگر درگیر می شدند به طوری که مشاجره های لفظی و فریادهای آن ها زندگی را به کامشان تلخ کرده بود دیگر چاره ای جز طلاق نداشتند و نمی توانستند به زندگی مشترک ادامه دهند این گونه بود که همسر برادرم در حالی که فرزند خردسالی نیز داشت طلاق گرفت و به دنبال زندگی خودش رفت. با این وجود مشکلات بعد از طلاق نیز برادرم را رها نمی کرد و آن ها همچنان بر سر موضوعات دیگری که ناخواسته رخ می داد با هم اختلاف داشتند تا این که حدود یک سال قبل برادرم برای رهایی از این وضعیت تصمیم به ازدواج مجدد گرفت و با زن دیگری ازدواج کرد اما او هیچ وقت رنگ سعادت و خوشبختی را ندید چرا که دامنه این اختلافات به زندگی دوم او نیز کشیده شد و در مدت کوتاهی با همسر دومش نیز اختلاف پیدا کرد این تنش ها و درگیری ها هر روز شدت می گرفت اما از دست کسی کاری برنمی آمد.

در این شرایط ما تنها نگران فشارهای روحی و روانی برادرم بودیم چرا که تحمل این زندگی برایش سخت شده بود و از سوی همسرانش، تحت فشار روحی قرار داشت. این بود که اوایل آبان وقتی برادرم به تماس های تلفنی من پاسخی نداد به سوی منزلش حرکت کردم ولی کسی در منزل را باز نمی کرد. من که هر لحظه بر اضطرابم افزوده می شد شیشه منزل را شکستم تا در را باز کنم. ولی بوی شدید گاز شهری فضا را پر کرده بود و من بلافاصله با آتش نشانی و پلیس Police 110 تماس گرفتم و خودم نیز وارد منزل شدم ولی نمی توانستم آن چه را می دیدم باور کنم. برادر 26 ساله ام روی زمین افتاده و مقداری سموم دفع حشرات موذی کنارش ریخته بود وقتی به سمت او رفتم متوجه شدم که برادرم پس از باز گذاشتن شیر گاز رگ دستش را زده است و دست نوشته آغشته به خونی، کنارش قرار داشت که در آن ضمن تشکر از پدر و مادرم نوشته بود هیچ یک از همسرانش حق ندارند بر مزارش حاضر شوند و ... در حالی که 48 ساعت از مرگ برادرم گذشته بود، جسد او به پزشکی قانونی انتقال یافت و ...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعتراف عجیب مرد دوزنه در دادگاه تهران / زن اولم با یک مامور کلانتری ارتباط داشت و..! + عکس

2 بار در خانه مرد شیطان صفت باردار شدم و ..! / این زن 10 سال قبل ربوده شده بود + تصاویر

ارتباط شوم عروس جوان با مرد سبزی فروش تهرانی / دستور حمله سیاه به مادر شوهر + عکس

عکس برهنه خودتان رابدهید تا رمز اطلاعاتتان رابگیرید!/هشدار پلیس فتا

گفتگو با مرد اعدامی دقایقی قبل از مرگ / شیطان شده بودم و ..! + عکس

تلخ و شیرین زندگی زن و شوهر کر و لال

خواهرم فتانه پنهانی صیغه مرد بازاری شده بود تا اینکه ..!

عملیات سپاه کرج برای دستگیری گروه "ری‌استارت"

تهدید پسر مجروح به توقف درمان در بیمارستان دولتی

قاتل سارا در دادگاه تهران به اعدام محکوم شد

قتل حسابدار جوان ایرانی با شلیک گلوله پلیس امریکا + عکس بیژن قیصر

آزار و اذیت وحشیانه زن جوان بخاطر لایک های مجازی+ عکس

راز هولناک 2 سال تجاوز به دختر 9 ساله تهرانی توسط راننده سرویس مدرسه

هووی پولدار 97 ساله مرا به دردسر انداخته است / شوهرم می خواهد مرا طلاق دهد! + عکس

نقشه سارقان حرفه ای برای ربودن پسر مخترع تهرانی! / اختراع او به درد دزدان می خورد! + عکس

برادر زنم را کشتم چون به همسرم تجاوز کرده بود! + عکس

همسرم با زن بیوه ای رفت و آمد می کرد تا اینکه او را تعقیب کردم و ..! + عکس

قتل نوعروس همدانی با قیچی / این زن در خانه تنها بود

کدخبر: 332198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟