به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، رسیدگی به این پرونده ساعت 21 چهارشنبه 27 بهمن ماه سال گذشته ماموران کلانتری 16 امیر کبیر آبادان در جریان درگیری چند جوان قمه به دست دربازار Store ته لنجیها قرار گرفتند.
خیلی زود تیمی از ماموران پای در بازار ته لنجیها گذاشتند و چند جوان قمه به دست که فحاشی می کردند با دیدن ماموران پا به فرار Escape گذاشتند و در این مرحله ماموران در تعقیب چند جوان شرور موفق به دستگیری پسر جوانی در این درگیری شدند.
هنوز لحظاتی از دستگیری پسر جوان نگذشته بود که مرد جوانی با چهره ای آشفته پای در کلانتری گذاشت و از سناریوی عجیب مزاحمت های چند جوان برای زن و خواهرزنش خبر داد.
مرد جوان به ماموران گفت: همراه همسرم و خواهرش در بازار ته لنجیها بودم که 4 پسر جوان به سمت ما آمدند و قصد مزاحمت برای همسرم و خواهرش داشتند که در برابر آنها اعتراض کردم آنها به سمت من حمله کردند و در حالیکه قمه و ساطور به دست بودند شروع به فحاشی کردند.
وی افزود: با سر و صدای 4 جوان شرور دیگر دوستانشان قمه به دست به سمت من وخانواده ام حمله کردند و اگر اهالی بازار نبودند شاید اتفاقات تلخی برای ما رخ می داد.
مرد جوان ادامه داد: نمی دانم این جوان ها چطور به خودشان اجازه می دهند برای زنی که همراه شوهرش است ایجاد مزاحمت کنند و در برابر اعتراض من به سمتم حمله کنند.
در ادامه شرور جوان که در بازداشت ماموران بود هدف تحقیق قرار گرفت و ادعا کرد که از ماجرای مزاحمت برای زن جوان بی اطلاع بودم و وقتی دیدم دوستانم درگیر شده اند به هواخواهی آنها وارد صحنه درگیری شدم.
در ادامه تیمی از ماموران برای تحقیقات ویژه پای در بازار ته لنجیها گذاشتند و در تجسس ها مشخص شد که این چند جوان بارها برای زن ها و دخترانی که به بازار می روند ایجاد مزاحمت کرده اند و هر بار که کسی به آنها اعتراض کرده اقدام به قمه کشی به سمت آنها کرده اند.
تیم پلیسی در گام بعدی پی بردند که این جوان ها از اراذل و اوباش شهر هستند که سابقه کیفری دارند بارها به خاطر شرارت و مزاحمت در بازار اقدام به قمه کشی کرده اند که بعضی از مغازه دارها در زمان درگیری های این جوان ها اقدام به بستن مغازه هایشان کرده اند.
ماموران در ادامه مخفیگاه یکی دیگر از شرورهای قمه به دست که باعث مزاحمت زن جوان در بازار شده بود را شناسایی کردند و چند جوان شرور دیگر نیز در عملیات پلیسی دستگیر شدند.
تحقیقات در محل درگیری آغاز شد و شاهدان ماجرا مزاحمت و تهدیدهای چند جوان شرور را ثابت کرد اما پس از چند هفته متهمان با قرار کفالت آزاد شدند و پس از آن بارها به خاطر درگیری از سوی ماموران کلانتری 18 ذوالفقاری آبادان دستگیر و دوباره آزاد شدند.
در حالی که پرونده مزاحمت برای دو زن جوان در انتظار نوبت دادگاه بود متهمان بارها خانواده مرد جوان و همسرش را تهدید کردند تا شکایتشان را پس بگیرند.
مرد جوان که همسرش و خودش بارها از سوی متهمان پرونده تهدید شده اند به رکنا گفت: پس از اینکه متهمان دستگیر شدند و در حالیکه تحقیقات میدانی پلیس Police از محل درگیری در بازار ته لنجیها صورت گفت همه مردم تایید کردند که چند جوان شرور با تهدید های چاقو و قمه قصد مزاحمت برای همسر و خواهرزنم داشتند اما متهمان خیلی زود با قرار کفالت آزاد شدند و بیش از 50 نفر در بازار دیدند که آنها با فحاشی و تهدید قصد آزار و اذیت همسرم را داشتند و شاهدان ماجرا نیز به حمایت از من در مراسم قسامه با قسم خوردن این اتفاقات را تایید کردند.
وی افزود: در این چند ماه خانواده های متهمان بارها من و خانواده ام راتهدید به مرگ کرده و حتی پدر متهم اصلی پرونده تهدید کرده اگر شکایتم را پس نگیرم و پسرش به زندان Prison برود همسرم را می دزدند که به خاطر اینکه هیچ رسیدگی در پرونده ام صورت نمی گیرد به خاطر تهدیدهای آنها شکایتی نکردم.
مرد جوان ادامه داد: با گذشت 8 ماه از این ماجرا هر وقت به دادسرا می روم هیچ توجه ای به حرفهایم نمی کنند و حتی اجازه صحبت به بازپرس پرونده ام را نمی دهند و اگر می دانستم هیچ اقدام قانونی صورت نمی گیرد شاید خودم برای ادب کردن آنها تصمیمی می گرفتم.
اوایل هفته جلسه دادگاه متهمان در دادگاه انقلاب و عمومی آبادان به ریاست قاضی Judge فرجی برگزار شد.
در شروع جلسه مرد جوان باردیگر به صحنه مزاحمت ناموسی چند جوان شرور برای همسر و خواهرزنش اشاره کرد و عنوان کرد که بارها از سوی خانواده این جوان ها به خصوص متهم اصلی پرونده تهدید شده ام که ماجرای مزاحمت و حمله این جوانان در تحقیقات رییس بازرسی آبادان و ماموران کلانتری 16 امیرکبیر تایید شده و 50 تن از اهالی بازار ته لنجیها که شاهد ماجرا بودند صحت این اقدام سیاه متهمان را تایید کرده اند.
درحالیکه مرد جوان درباره جزئیات پرونده اش حرف می زد بارها متهمان و خانواده های آنها با قطع حرف های وی ادعا می کردند که این مرد دروغ می گوید و جو دادگاه را به هم ریختند.
قاضی دادگاه پس از شنیدن اظهارات متهمان و شاکی پرونده دستور داد تا تحقیقات تکمیلی صورت گیرد تا حکم نهایی صادر شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر 8 ساله را کشتند و در مخروبه ای دفن کردند/ آیا سرنوشت آتنا تکرار شده است؟+ عکس دختر بچه

سحر را دوست داشتم / پس از ازدواج او به سراغش رفتم و !!!

پزشک تبریزی محاکمه شد

پسر خردسال در حاشیه جنگل طعمه خرس گرسنه شد

انتقام عجیب مرد جانورشناس از همسر + عکس

گفتگو با پلیس اخراجی که در تهران تبهکاری می کرد + فیلم و عکس

ترانه‌خوانی رپر معروف هنگام رانندگی با گلوی تیرخورده + فیلم

داماد شیطان پرست عروس را شب حجله کشت! + عکس

اولین گفتگوبا قاتل ستایش در زندان/ ادعای عجیب قاتل به داشتن همدست!+ عکس

دستبرد جنجالی به 4 کارگاه طلاسازی در کریمخان تهران / گزارش مستند از سرقت 400 میلیون تومانی + فیلم و تصاویر

پشت پرده خودکشی دوست نزدیک شیطان پارس آباد / جهان ماجرای قتل آتنا را می دانست؟ + عکس

کارگردان مشهور زن زیبایش را در ویلا کشت + عکس

زن جوان از پشت تلفن گفت زن پنهانی شوهرم هست، دنیا دور سرم پیچید تا اینکه!

رضا صادقی برای بانوی ویلچر نشین بندرعباسی خانه اجاره کرد + عکس

شب سیاه برای زن باردار در یک بیمارستان کرج + عکس

معمای مرگ کارمند زن دانشگاه

سحر وقتی شوهرش به سفر می رفت مرا به خانه اش می برد تا اینکه! + عکس

این مرد قبل از مرگ قاتل آتنا اصلانی را می شناخت / اسماعیل رنگرز او را کشت؟! + عکس

رییس باند مشهد پارتی دستگیر شد / او به گرگ معروف بود

قتل وحشیانه عروس و داماد مشهدی در اتاق خواب + عکس

سینه ریز 2 میلیارد تومانی ارثیه دردسرساز کارخانه دار تهرانی بود +عکس

این مرد قبل از مرگ قاتل آتنا اصلانی را می شناخت / اسماعیل رنگرز او را کشت؟! + عکس

در جشن عقدکنان فهمیدم نامزدم بدچشم و بی تعهد است / حماقت کردم و صیغه یک مرد متاهل شدم

کدخبر: 310664 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟